• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401120100775
  • خبرنگار : 71613

پیمان اکبری: اعتراضی به داوری نداریم/ بازیکنانمان به خوبی جنگیدند

پیمان اکبری: اعتراضی به داوری نداریم/ بازیکنانمان به خوبی جنگیدند

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: مرحله رفت و برگشت بازی را به نیان‌الکترونیک واگذار کرده بودیم و فشار زیادی روی ما بود اما بچه‌های ما خوب جنگیدند.

به گزارش ایسنا، پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان تهران، پس از پیروزی سه بر صفر مقابل نیان‌الکترونیک خراسان در دور رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: نیان‌الکترونیک خراسان خیلی خوب بازی کرد و تیم خوبی است. ما مرحله رفت و برگشت بازی را به این تیم واگذار کرده بودیم و فشار زیادی روی ما بود اما بچه‌های ما خوب جنگیدند. مهم‌ترین فاکتور امروز ما این بود که بچه‌هایمان همدیگر را داخل زمین خیلی خوب حمایت کردند. این بازی تمام شده و برای بازی بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

او در واکنش به صحبت‌های سرمربی نیان در مورد اینکه پیکان در این بازی بی نقص کار کرد، گفت: از بچه‌هایم انتظار دارم خوب بجگند و همدیگر را حمایت کنند اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است بازی آینده قوی‌تر یا ضعیف‌تر باشیم. باید بازیکنانمان را ریکاوری کنیم، استرس‌های امشب را از آنها دور کنیم و آماده بازی چهارشنبه شویم.

سرمربی پیکان در مورد اعتراض به داوری در اواخر ست دوم گفت: داوران امروز جزو داوران خوب هستند و اعتراضی نداریم. خوشبختانه بازی‌ها با ویدئوچک برگزار می‌شوند و کمترین حاشیه ایجاد می‌شود چون سرعت توپ خیلی بالاست. بازیکن ما امروز یک سرویس زد و اصلا به خط ته زمین نرسید اما آنقدر سرعت بالا بود که داور بالا اوت تشخیص داد اما بدون حاشیه درخواست ویدئوچک دادیم. این سیستم آرامش تیم‌ها را بیشتر کرده و نیازی به اعتراض نیست.

او در مورد عملکرد تیمش در سرویس بیان کرد: در سرویس واقعا عملکرد خوبی داشتیم. در روزهای گذشته هم برای این آیتم برنامه داشتیم و خوب تمرین کرده بودیم. سرویس یکی از فاکتورهای همیشگی ماست و امروز هم این اتفاق افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha