• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401120201417
  • منبع : نمایندگی سمنان

پایداری خطوط برق‌رسانی با بهسازی ۵۹ هزار متر از شبکه برق شهرستان میامی

پایداری خطوط برق‌رسانی با بهسازی ۵۹ هزار متر از شبکه برق شهرستان میامی

ایسنا/سمنان مدیر توزیع برق شهرستان میامی از اجرای طرح توسعه و بهسازی ۵۹ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی این شهرستان، در راستای تامین برق مشترکان و پایداری خطوط برق رسانی شهرستان میامی خبر داد.

عباس ربیعی مدیر توزیع برق شهرستان میامی ۲ اسفندماه با بیان اینکه به منظور تغذیه برق مشترکان ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۹۰۰ کیلو ولت آمپر نصب و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: مجموع ظرفیت پست های توزیع برق این شهرستان هم اینک ۶۱ هزار و ۳۲۵ کیلوولت آمپر است.

وی با اشاره به این که از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، ۴۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی اجرایی شده است، افزود: مبلغ ۲۴۷ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال صرف عملیاتی شدن این پروژه ها شده است.

وی یادآوری کرد: احداث سه هزار و ۷۰۸ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت تامین برق چاه های بی برق سطح شهرستان، احداث حدود چهار کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و نصب ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق ویژه مشترکان کشاورزی و صنعتی، اصلاح ۳۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای کرنگ، حسین آباد کالپوش، قوشه دگرمان، دشت شاد و نام نیک با تبدیل به کابل خودنگهدار، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای جودانه و محمدآباد به میزان چهار هزار و ۸۲۶ متر به منظور رفع حریم شبکه و تبدیل به کابل خودنگهدار و اصلاح بیش از هشت هزار شبکه فشار ضعیف هوایی شهرهای میامی و رضوان ، به عنوان مهمترین اقدامات شاخص این مدیریت از آغاز امسال تا به حال به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی خاطرنشان کرد: اصلاح ۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای نردین، استرخو، حسین آباد، ارمیان، قدس و حق الخواجه با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه به منظور تامین برق متقاضیان جدید و بهسازی شبکه توزیع برق شهرستان برای افزایش پایداری و رفع نقاط خطرآفرین از جمله برنامه های در دست اقدام این مدیریت تا پایان امسال محسوب می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha