• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401120201641
  • خبرنگار : 71613

طلوع کیان:

همه کار کردم تا غفور را مهار کنم/ در تیم ملی می‌مانم

همه کار کردم تا غفور را مهار کنم/ در تیم ملی می‌مانم

سرمربی تیم اردکان در مورد تداوم حضورش در کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: فکر می‌کنم هستم اما به نظر آقای عطایی احترام می‌گذارم. او دوست صمیمی من است و اگر بخواهد با تمام توان کنار تیم ملی می‌مانم.

به گزارش ایسنا، علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم ایفاسرام اردکان  پس از شکست مقابل شهداب یزد گفت: این بازی برای من مثل برد بود. درست است نتیجه را واگذار کردیم اما تیم ما در تمام فاکتورها از تیم حریف پایین‌تر بود. در توپ گیری و خطای فردی با هم برابر بودیم اما در فاکتورهای دیگر آنها بهتر عمل کردند. تاکتیک‌های مختلف را امتحان کردیم اما جواب نگرفتیم. با این حال نتیجه برای ما قابل قبول بود. نیاز داشتیم در پلی‌آف باشیم. البته خیلی دوست داشتیم به بازی سوم برویم اما برای پیروزی به ابزار نیاز داشتیم.

او در ادامه افزود: ایفاسرام جزو سه تیم آخری بود که بسته شد. اکثر بازیکنان جذب تیم‌های دیگر شده بودند. خیلی مدیرعامل تلاش کرد و بازیکنان ما الان ۸۰ درصد قرارداد خود را گرفته‌اند. از بازیکنان، کادر فنی و باشگاه  تشکر می‌کنم. بازیکنان ما از چیزی که بودند و آسیب‌هایی که داشتند بیشتر کار کردند. لیگ امروز برای ما تمام شد اما امیدوارم تیم سال دیگر زود بسته شود. ممکن است سال دیگر یزد سه تیم داشته باشد.

او در مورد اعتراض به داوری گفت: آقای مهدوی یک صحنه را  فول تور به نفع ما زد اما گفتند بر اساس بازبینی تصاویر متوجه شدیم توپ اول زمین خورده است. گفتیم نشان بدهید که ندادند. یک صحنه دیگر هم بود که تیم ما را بهم ریخت. در کل داوری خوب بود و مشکلی با داوری نداشتیم. آن اتفاقات هم به این برمی‌گردد که ما با بازی پیچیده خود کار داوران
را سخت  می‌کنیم.

طلوع‌کیان در مورد عملکرد خوب امیر غفور در این بازی گفت: همه کاری کردم که غفور مهار شود. اگر بازیکن قد بلند داشتم به هیچ عنوان غفور نمی‌توانست  تا این حد کار کند. البته بازیکنان ما همه تلاش خود را کردند.

او در پاسخ به این سوال که سال آینده همچنان در کادر تیم ملی والیبال هستید، گفت: چیزی در مورد اینکه نباشم شنیده‌اید؟  فکر می‌کنم هستم اما به نظر آقای عطایی احترام می‌گذارم. او دوست صمیمی من است و اگر بخواهد با تمام توان کنار تیم ملی می‌مانم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha