• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401120301822
  • خبرنگار : 50250

۱۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود

۱۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اداره فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهرکرد گفت: ۱۱ دستگاه اتوبوس خریداری شده و به زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه خواهد شد، این اتوبوس‌ها با تصمیم شورای سازمان اتوبوسرانی در بین خطوط اتوبوسرانی شهرکرد توزیع خواهد شد.

سیروس خادمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد، اظهار کرد: در ایام دهه فجر پنج دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی این شهر افزوده شد که سه دستگاه آن در خطوط ابوذر، سرچشمه‌ها و چالشتر که جزو بخش خصوصی نیز هستند، تعلق گرفت، دو دستگاه دیگر نیز به منطقه منظریه اختصاص پیدا کرد.

رئیس اداره فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهرکرد افزود: ۱۱ دستگاه اتوبوس دیگر خریداری شده و به زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه خواهد شد، این اتوبوس‌ها با تصمیم شورای سازمان در بین خطوط اتوبوسرانی شهرکرد توزیع خواهد شد، تعدادی از اتوبوس‌ها قبل از اتمام سال و تعدادی نیز بعد سال نو وارد ناوگان می‌شود.

وی بیان کرد: اضافه شدن این اتوبوس‌ها تا حدودی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شهرکرد را بهبود بخشیده است، در بارش‌های اخیر به‌علت شن و نمک پاشی در خیابان‌ها و معابر غبار بسیاری بر روی وسایل نقلیه عمومی نشسته بود که در هفته گذشته شستشوی این وسایل نقلیه عمومی در دستور کار قرار گرفت.

خادمی در خصوص گلایه‌مندی‌ها برای خدمات‌دهی سرویس حمل و نقل عمومی در شهر شهرکرد در زمان بارش برف، توضیح داد: تذکرات لازم به رانندگان اتوبوس داده شد و خوشبختانه در بارش اخیر خدمات‌دهی مطلوب بود، برای تاکسی‌ها نیز برنامه‌ریزی صورت گرفت، اما برای آینده برنامه مدون داریم.

رئیس اداره فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهرکرد در پایان تاکید کرد: اتوبوس‌های خط فردوسی شمالی بازسازی شدند، برای خط گودال چشمه نیز چند اتوبوس جدید اضافه شده است و در حال خدمات‌دهی به شهروندان هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha