• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401120301928
  • منبع : جشنواره موسیقی فجر

روس‌ها سازشان را برای جشنواره فجر کوک کردند + عکس

روس‌ها سازشان را برای جشنواره فجر کوک کردند + عکس

روس با حضور در صحنه اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آثاری از آهنگساز و نوازنده ایتالیایی ـ آرکانجلو کورلی ـ و همچنین فرمی از موسیقی باروک را برای تماشاگران نواختند.

به گزارش ایسنا، بخش پایانی موسیقی بین‌الملل جشنواره به اجرای آنسامبل کنسرواتوار سنت پترزبورگ اختصاص داشت که در سانس نخست تالار وحدت و در ساعت ۱۸:۳۰ به اجرا درآمد.

اجرایی که با هنرنمایی پنج نوازنده از کشور روسیه یعنی ایوجنیا کلوتسووا (Evgeniya klevtsova) مدیر هنری و ویلون اول، ناتالی گرینیوک (natalia grinjuk) ویلون دوم، الکسی آندریف (alexey Andreev ) ویولا ، ناتالیا نکورومنایا (natalia neskoromnaia ) ویلونسل و لیا چیرسکوف (llia chirskov ) پیانو روی صحنه رفت.

روس‌ها سازشان را یرای جشنواره فجر کوک کردند

روس‌ها سازشان را یرای جشنواره فجر کوک کردند

بنا بر این گزارش، بخش اول این اجرای روس‌ها به آثاری از آهنگساز و نوازنده ایتالیایی آرکانجلو کورلی اختصاص داشت. در پارت دوم نیز کنسرتوی گروسو. اپوس ۶ شماره ۲ در گام فا ماژور اجرا شد. کنسرتو گروسو یا کنچـِرتو گروسو، فرمی از موسیقی باروک است که در آن زمان به وجود آمده‌است.

در بخش دیگری از این برنامه آثاری از آنتونیو ویوالدی به اجرا درآمد که شامل «کنسرتوی الهامات هارمونیک شماره ۸ برای دو ویلن، استرینگ(زهی) و باس کونتینو آر وی۵۲۲ در گام لا مینور(اپوس ۳( ۱.آلگرو، ۲.لارگتو اسپیریتوزو و  ۳.آلگرو بودند.

روس‌ها سازشان را یرای جشنواره فجر کوک کردند

روس‌ها سازشان را یرای جشنواره فجر کوک کردند

شامگاه سه‌شنبه ـ ۲ اسفند ماه ـ آخرین اجراهای تالارهای وحدت، رودکی و همچنین سالن‌های کنسرت فرهنگسراهای نیاوران و ارسباران و مجموعه کوشک هنر که میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر بودند، به پایان رسید. اختتامیه جشنواره پنجشنبه ـ چهارم اسفند ماه ـ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha