• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120302066
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد:

سپاهان و پرسپولیس، دو رقیب دیرینه/ پرسپولیس برای پیروزی و کاهش انتقادات می‌آید

سپاهان و پرسپولیس، دو رقیب دیرینه/ پرسپولیس برای پیروزی و کاهش انتقادات می‌آید

ایسنا/اصفهان یک پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار حساس و خانگی سپاهان برابر پرسپولیس در چارچوب جام حذفی فوتبال گفت: در این دیدار یحیی گل محمدی برای کاهش هجمه‌ها و انتقادات قطعا، برای پیروزی می‌آید که البته این موضوع به سود سپاهان است.

ابراهیم لووینیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سپاهان همیشه پرسپولیس را به‌عنوان رقیب دیرینه‌اش داشته و برای پرسپولیس هم همین‌طور است. همین موضوع حساسیت دیدار این دو تیم را بیشتر می‌کند. در حال حاضر سپاهان، پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی هستند.

وی افزود: فکر می‌کنم در این دیدار یحیی گل محمدی به منظور کاهش هجمه‌ها و انتقادات قطعاً برای پیروزی می‌آید. البته این موضوع برای سپاهان خوب است که حریفش تنها دفاع نکرده و هجومی کار کند.

لووینیان با اشاره به عملکرد خوب طلایی‌پوشان در ۸ هفته اخیر، خاطر نشان کرد: سپاهان اکنون روی دور برد است و با هشت پیروزی متوالی روند صعودی دارد. همین موضوع از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال سپاهان پیش‌بینی کرد: سپاهان در این بازی ۲ بر ۱ پیروز می‌شود، این تیم با ترکیب فعلی جا افتاده و به نظر می‌رسد بازی زیبایی ارائه شود. 

او همچنین با تایید برگزاری دیدار دوستانه و تدارکاتی در حین برگزاری لیگ، توضیح داد: هر چه تیم بیشتر بازی کند، آماده‌تر خواهد بود. به خصوص سپاهان که در خط دفاع در غیاب دانشگر یکی دو موقعیت مشکل ایجاد شد. با بازی بیشتر می‌توان به روند آماده‌سازی تیم کمک کرد تا روند حرکتی تیم بهبود یابد.

لووینیان در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون بازی تدارکاتی سپاهان و زنیت، یادآور شد: سپاهان اولین بار نیست که اینگونه ترافیک بازی را تجربه می‌کند. در زمانی که من هم در تیم بازی می‌کردم، در یک هفته ۳ دیدار جام حذفی، لیگ برتر و آسیا را برگزار می‌کردیم که هر ۳ را در کورس بودیم و نتیجه هم گرفتیم. قهرمان جام حذفی شدیم و به نایب قهرمان آسیا و لیگ برتر هم رسیدیم. فکر نمی‌کنم ایرادی داشته باشد. این مسائل دیگر عذر و بهانه دیگر تیم‌ها است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha