• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401120302110
  • خبرنگار : 71594

نطق بسطامی در رابطه با همکاری مسئولان کشور برای رد کردن پیچ سخت مشکلات

نطق بسطامی در رابطه با همکاری مسئولان کشور برای رد کردن پیچ سخت مشکلات

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بار مسئولان نسبت به گذشته سنگین‌تر شده و می طلبد سران سه قوه و همه مسئولان کشور برای پاسداشت حرمت حریم مردم تا سر حد جان، عهده‌دار خدمت بی منت به این عزیزان باشند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر بسطامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه - 3 اسفند) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ایلام در عرصه های مختلف، بلاگردان نظام جمهوری اسلامی بوده اند؛ از این رو از حضور باشکوه این مردم در دهه مبارک فجر قدردانی می کنم که نشان دادند همواره بر آرمان های امام و شهدا پایبند هستند. مردم ما بصیر، صبور و علیم بوده و همواره بر مواضع حق ایستاده و راه آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا را به درستی دنبال می کنند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: حرکت مردم باعث شد بار مسئولان نسبت به گذشته سنگین‌تر شده و می طلبد سران سه قوه و همه مسئولان کشور برای پاسداشت حرمت حریم این مردم تا سر حد جان، عهده دار خدمت بی منت به این عزیزان باشند.

این عضو کمیسیون اجتماعی ضمن تشکر از قالیباف، هیأت رئیسه مجلس و نمایندگان مجلس برای پیگیری مسائل معیشتی مردم، اظهار کرد: اما کاش به جای رای استمزاجی جلسات سه شیفته هفته آینده، کل مسئولان را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بسیج می کردید. مسئولان کشور نباید فرافکنی کنند و همه مسئولان کشور باید در این ماراتن و پیچ سخت نظام در کنار هم بتوانند مشکلات کنونی جامعه را حل کنند.

بسطامی در ادامه تاکید کرد: بهتر این بود که آقای قالیباف به بازار مکاره ارز، طلا و سکه بیشتر ورود می کرد و به مشکل تراژدی غم انگیز مسکن، بی خانمان ها و آنهایی که از حاشیه نشینی به کپرنشینی سوق داده می شوند بیشتر توجه می شد. امروز ناله محرومان بلند شده لذا باید دست به دست یکدیگر داده و در کنار هم و با وحدت کلمه برای رفع مشکلات کنونی جامعه گام برداریم و بهتر این است در روزهای آینده در کنار هم برای رفع این مهم تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به قصه پرغصه آلام ایلام ضمن تشکر از اقدامات رئیس جمهور عنوان کرد: از رئیس جمهور می خواهم دور دوم سفر خود به ایلام را هرچه سریع تر انجام دهند. ایلام راه ریلی ندارد و با اینکه دروازه عتبات عالیات است اما یک متر آزادراه ندارد. سدهای ایلام با اعتبارات قطره چکانی پیش می رود و سد چناره در چنبره ندانم کاری های مسئولان گرفتار شده است.

بسطامی در ادامه به میادین مشترک نفت و گاز استان ایلام اشاره و تصریح کرد: پروژه های نفت و گاز ایلام در هاله ای از ابهام باقی مانده که امیدوارم در سفر دور دوم دولت به این موضوع توجه جدی شود. همچنین آب شرب مردم استان ایلام با چالش جدی مواجه است.

وی با بیان اینکه حق مناطق جنگی و حق برخورداری کارکنان در زمان جنگ مغفول مانده است، یادآور شد: شهرستان های حوزه انتخابیه از قافله شهرستان های جنگی با تقدیم صد ها شهید جا مانده است.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در پایان گفت: مردم استان در عسر و حرج بوده اما مرزداران بی جیره و مواجب در زمان های حساس نظام هستند که امیدوارم در سفر دولت و رئیس جمهور به منطقه که با شعار عدالت پا به عرصه گذاشت بتواند حق توده های محروم و صاحبان اصلی انقلاب را به درستی به جا بیاورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha