• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401120302223
  • خبرنگار : 71234

تذکر محمودی در جلسه علنی امروز مجلس

تذکر محمودی در جلسه علنی امروز مجلس

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه راه شهیدان الگویی برای شایسته‌سازی مدیران باشد گفت که به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی موجود از رفتن به مزار پدر شهیدم خجالت می‌کشم.

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت:  جلسه غیرعلنی امروز برای پاسخگویی تیم اقتصادی دولت تشکیل نشد، امیدواریم شنبه هفته آینده این نشست برگزار شود؛ ظاهرا تذکرات متعدد نمایندگان برای برخی از دولتمردان اهمیت ندارد.

وی با بیان اینکه دولت برای وضعیت معیشت بازنشستگان لشکری و تأمین اجتماعی برنامه‌ای ندارند، افزود: دولت برای پاسخ در مقابل تورم سر به فلک کشیده آمار ندارد. به جای استفاده از مدیران توانمند، تنها بازی‌های سیاسی و گروهی مدنظر آقایان است و اگر تذکری در خصوص مدیران ناکارآمد دادیم متهم به دخالت در امور می‌شویم. راه شهیدان را در راستای شایسته‌سازی مدیران الگو قرار دهید.

این نماینده مجلس ادامه داد: خدا را شاهد می‌گیرم که به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی موجود از رفتن به مزار پدر شهیدم خجالت می‌کشم، من و امثال من سال‌ها درد یتیمی و بی‌پدری تحمل نکردیم که به خاطر بازی‌های سیاسی و جناحی، منافع گروهی برخی از آقایان مدیر در پیشگاه این مردم وفادار به رهبری و نظام شرمنده باشیم و حرفی برای گفتن نداشته باشیم؛ وضعیت اقتصادی امروز مردم نتیجه تعارف‌های بیش از حد مجلس با تیم اقتصادی و مدیران ناکارآمد دولت است، اگر رویه نظارتی در شأن و جایگاه مجلس به اوج خود برنگردد، در پیشگاه امام، رهبری و شهدا و این مردم هیچ پاسخی برای گفتن نداریم.

محمودی در تذکری  به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متأسفانه به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح شما در حوزه فرش دستبافت به عنوان نماد فرهنگ ایران اسلامی و یک محصول ارزآور و اشتغال‌زا مانند سایر بخش‌ها در گمنامی نابودی است هر چه سریعتر ضمن جلسه با فعالین این حوزه، نسبت به ارائه لایحه با هدف تقویت حوزه فرش دستبافت در کوتاه مدت اقدامات موثر صورت گیرد.

محمودی در پایان گفت : با توجه به آغاز جلسات شورای عالی کار از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم نرخ رشد حقوق و دستمزد کارگران پرتلاش کشور را بر اساس عدالت و با عنایت به نرخ تورم پیش‌بینی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha