• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401120302450
  • خبرنگار : 71533

آیت‌الله کعبی: کشور از ابتدای دولت شاهد توفیقات چشمگیری بوده است

آیت‌الله کعبی: کشور از ابتدای دولت شاهد توفیقات چشمگیری بوده است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای استقرار این دولت، کشور شاهد توفیقات چشمگیری بوده است و دشمن نیز با دیدن این پیشرفت‌ها و برای مقابله با آن اغتشاشات اخیر را در کشور راه انداخت که با تدبیر رهبری و هوشیاری مردم ناکام ماند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عباس کعبی، در نطق پیش از دستور یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد و مرزهای راهبردی منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی به مثابه تنها قدرت ایدئولوژیک جهانی گسترش پیدا کرده است و با میدانداری محور مقاومت اسلامی، لیبرال دموکراسی و استکبار را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به اینکه باید خداوند را برای وجود ملت با استقامت که با وجود همه فراز و فرودها و دشمنی‌های جبهه استکبار جهانی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند، شکرگزار باشیم، گفت: شکر عملی این نعمت بزرگ الهی با تداوم صراط مستقیم انقلاب اسلامی تا فتح قله‌های پیشرفت و عدالت و خدمت صادقانه به ملت و حل مشکلات زندگی آنان و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت است، انجام خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: آینده روشن ملت ایران و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وابسته به مؤلفه‌های اساسی از جمله رشد علم، نظریه‌پردازی دینی بر اساس اجتهاد متناسب، توجه به مقتضیات زمان و تأمین نیازهای نظام علیه تربیت نیروی انسانی مؤمن و انقلابی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و ساخت فرهنگ عمومی مطابق باورها و ارزش‌های اسلامی، تحکیم وحدت، انسجام و یکپارچگی ملی در مسیر تحقق اقتدار و امنیت دانست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم آن را حاصل نگاه دولت به درون کشور و توکل به خدا به جای تکیه به غرب دانست و تاکید کرد: از ابتدای استقرار این دولت، کشور شاهد توفیقات چشمگیری بوده است و دشمن نیز با دیدن این پیشرفتها و به منظور مقابله با آنها، با جنگ ترکیبی، اغتشاشات اخیر را در کشور راه انداخت که با تدبیر رهبری انقلاب و هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی ناکام ماند.

کعبی در پایان با تأکید بر ضرورت تقویت گفتمان دینی و انقلابی در کشور، افزود: با توجه به تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی بر ایجاد جنگ روانی به منظور فریب افکار عمومی، لازم است سازمانها و نهادهای فرهنگی برای مقابله با این رویکرد دشمن، برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha