• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401120302615
  • خبرنگار : 50569

معاون وزیر نیرو:

دشمن هرگز نخواهد توانست اعتبار بسیج را بشناسد

دشمن هرگز نخواهد توانست اعتبار بسیج را بشناسد

ایسنا/خراسان رضوی معاون حقوقی وزیر نیرو گفت: دشمن هنوز اعتبار بسیجیان ما را نشناخته‌ و هر اندازه هم تلاش کند، باز هم نمی‌تواند به این شناخت برسد چراکه خداوند اراده نکرده که به این شناخت برسد.

احمد حیدری امروز، سوم اسفند ماه، در همایش دوره تربیت و تعالی فرماندهان و اعضاء شورای بسیج صنعت آب و برق که در محل تالار ابن‌ سینا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تفکر بسیجی انسان‌ساز و بر مبنای فرهنگ مهدویت است. از زمان بعثت رسول اکرم(ص)، بسیجی جوان و محکمی همچون علی‌ ابن ابی‌طالب(ع) در کنار ایشان حضور داشت و بسیجی‌وار و با درایت همراه ایشان بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نشر و اندیشه امامت است، افزود: در احکام اسلامی گفته شده که ولایت مهم‌ترین رکن است و به همین دلیل رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ولایت مطلقه فقیه است. حفظ ولایت با این همه ارزشی که دارد، به دست بسیجیان است.

معاون حقوقی وزیر نیرو ادامه داد: البته بسیجی بودن مرد و زن نمی‌شناسد؛ کما اینکه حضرت زهرا(س) با اینکه فرزند دلبندش را از دست داد و درب خانه‌اش را به آتش کشیدند اما همچنان بسیجی‌وار تا مرز شهادت در کنار امامش ایستادگی کرد. این بسیجی که امروز به یک شجره طیبه تبدیل شده، نشات گرفته از علی(ع) و فاطمه(س) است. پس همه ما که به عنوان بسیجی نفس می‌کشیم، باید شکرگزار خداوند باشیم.

حیدری بیان کرد: در صحنه انقلاب اسلامی و راهی که امامین انقلاب برای ما بسیجیان ترسیم کردند، ما همواره نقش اصلی و کلیدی را چه پیش از انقلاب و چه پس از آن ایفا کرده و می‌کنیم. امروز با اینکه دشمن هزینه‌های زیادی صرف می‌کند و منطقه را به آشوب می‌کشد تا فرهنگ مقاومت، شهادت، حق‌طلبی و حق‌گویی را از بین ببرد اما همیشه محاسباتش اشتباه می‌شود زیرا هنوز اعتبار بسیجیان ما را نشناخته‌ است.  

معاون حقوقی وزیر نیرو با اشاره به سخنان رهبری در مورد اینکه ما هیچ بن‌بستی نداریم، گفت: ما بن‌بست نداریم زیرا آینده از آن ماست و امیدواری ما یک شعار توخالی نیست که بخواهیم دیگران را دلخوش کنیم بلکه این یک فرهنگ، توانمندی و داشته است.

حیدری اظهار کرد: در جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمود اگر سه عنصر توجه به رشد انقلاب اسلامی و داشته‌های خود، توجه به نقص و کاستی‌ها و دشمن‌شناسی را به عنوان محورهای اصلی قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که نابودی استکبار و افول قدرت جهانی حتمی است و طبق وعده خداوند آینده در اختیار متقین خواهد بود.

وی اضافه کرد: در کشور اقدامات زیادی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم، رشد علم و فناوری و... انجام می‌شود که برای مردم نمایان نیست زیرا اولا کاستی‌هایی داریم که باید آن‌ها را حل کنیم و ثانیا دشمن با دروغ، بزرگنمایی و اخلال در تلاش است تا این خدمت‌رسانی‌ها برای مردم محسوس نباشد.

معاون حقوقی وزیر نیرو تاکید کرد: جهاد تبیین دشمن‌شناسی است و باید جزو کارهای اصلی بسیج باشد و همواره بسیجیان تمام ترفندها و راهبردهای خود را برای دفاع در برابر دشمن به کار گیرند و همیشه باید جلوتر از همه باشند. این مهم نیاز به تجهیزات، سازماندهی، نیروی انسانی، حمایت و... دارد. البته کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است اما در عین حال شیرین است و زمانی که بسیجی اثرات کار خود را مشاهده می‌کند، این سختی‌ها برایش دلچسب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha