• پنجشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401120402920
  • خبرنگار : 50204

کریمی:

زمینه همکاری ایرانخودرو دیزل با برخی صنایع اراک وجود دارد

زمینه همکاری ایرانخودرو دیزل با برخی صنایع اراک وجود دارد

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان مرکزی همچنین ظرفیت های ایرانخودرو دیزل، زمینه همکاری بین این واحدها وجود دارد و اگر بتوان بخشی از  ظرفیت ایرانخودرو دیزل را به صنایع اراک منتقل کرد تحول خوبی برای صنایع اراک می تواند ایجاد شود.

علی اکبر کریمی ۴ اسفند در حاشیه بازدید مدیرعامل ایرانخودرو دیزل از صنایع اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از دعوت مدیریت شرکت ایرانخودرو دیزل به اراک، بررسی ظرفیت همکاری بین صنایع اراک و این شرکت است.

وی با بیان اینکه شرکت ایرانخودرودیزل چند سال تعطیل بود افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مدیریت شرکت و سرمایه‌گذاری جدید، طی ۵ سال اخیر این شرکت به شدت فعال شده و ظرفیت تولید و فروش این شرکت طی چند سال اخیر چندین برابر افزایش پیدا کرده که علت این مهم نیاز شدید کشور به خودروهای تجاری در حمل بار و انواع کامیون و کامیونت و حمل مسافر و اتوبوس و... است. این شرکت ظرفیت این توسعه را دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین با توجه به ظرفیت های خوب در صنایع اراک در خصوص تولید قطعات و انواع فعالیت های صنعتی و مونتاژ ماشین های سنگین که از جمله شرکت هپکو این ظرفیت را از گذشته داشته، زمینه های همکاری وجود دارد و تلاش است با این دعوت این ظرفیت ها به یکدیگر متصل شوند تا از ظرفیت مجموعه های صنعتی مثل هپکو حداکثر استفاده به عمل آید.

کریمی بیان کرد: امروز در بازدید انجام شده از شرکت حنیفارم برای تولید انواع دنباله های تریلی ها تبادل نظر شد و زمینه های همکاری بررسی شد همچنین تبادلات نظری نیز در زمینه همکاری با شرکت لجور نیز صورت گرفت.

وی شرکت لجور را جزو پربارترین شرکت های صنعتی در بورس کشور عنوان کرد و گفت: پیش بینی فروش امسال این شرکت ۴۰ هزار میلیارد تومان است و پیش بینی می شود سال آینده به حدود  ۸۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند که ظرفیت خوبی است و اگر بتوان بخشی از این ظرفیت را به صنایع اراک منتقل کرد تحول خوبی برای صنایع اراک می تواند باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha