• پنجشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1401120403042
  • خبرنگار : 30165

رییس انجمن ترویج علم ایران خبر داد

نامگذاری بوستانی به نام «ترویج علم» در روز درختکاری

نامگذاری بوستانی به نام «ترویج علم» در روز درختکاری

رییس انجمن ترویج علم ایران در مراسم بیست و سومین دوره جایزه ترویج علم ایران، خبر از نامگذاری بوستانی به نام ترویج علم داد و گفت: در راستای ارتباط موثر علم با جامعه و با حمایت شهرداری منطقه ۲۲ در هفته درختکاری بوستانی با عنوان ترویج علم نامگذاری می‌شود. 

به گزارش ایسنا، دکتر اکرم قدیمی در مراسم بیست و سومین دوره جایزه ترویج علم ایران که بعد از ظهر امروز پنجشنبه(چهارم اسفندماه) در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با بیان اینکه امروزه علم‌، بیش از پیش با جامعه عجین شده است، گفت: علم با رفاه و بهزیستی جوامع ارتباط دارد و در دنیای تخصصی شده امروز، علم راه توسعه کشورها است و می‌تواند کشورها را از بحران‌های مختلف حتی بحران‌های اقتصادی رهایی بخشد. 

وی خاطرنشان کرد که جایزه ترویج علم توسط انجمن ترویج علم، به رغم مشکلات پیش رو به پشتوانه علاقه‌مندان ترویج علم بیست و سه سال مستمر برگزار شده است. امیدواریم این مسیر، از طریق گسترش تفکر علمی و نهادینه کردن آن، با مشارکت دوستداران علم و فناوری ادامه یابد. 

رییس انجمن ترویج علم ایران با بیان اینکه این مراسم قدردانی از مروجان علم و اهتمام انجمن ترویج علم ایران برای یادآوری مکرر درباره اهمیت ترویج علم است. چرا که بدون نگرش علمی نمی‌توان به چالش‌هایی پرداخت که راه حل آن علم است و بس. 

وی از رونمایی از سایت جدید انجمن ترویج علم خبر داد و اظهار کرد: قرار است در راستای ارتباط موثر علم با جامعه و با حمایت شهرداری منطقه ۲۲ در هفته درختکاری بوستانی با عنوان ترویج علم نامگذاری شود. 

قدیمی خاطرنشان کرد: در این بوستان با نام برگزیدگان ترویج علم در سنوات مختلف، درخت کاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال جایزه ترویج علم برای اولین بار به شش نفر از بانوان مروج علم اهدا خواهد شد و تنوع برگزیدگان از اقصی نقاط کشور است.

رییس انجمن ترویج علم در پایان ضمن تبریک به برگزیدگان از یاران و دغدغه‌مندانی که ترویج علم را یک رسالت می‌دانند تشکر و اظهار امیدواری کرد که باور و دغدغه ترویج علم در جامعه گسترش‌ یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha