• جمعه / ۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1401120503448
  • منبع : بنیاد مستضعفان

فتاح در بازدید از آزادراه تهران-شمال:

۱۰۰ درصد عملیات عمرانی مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به اتمام رسید

۱۰۰ درصد عملیات عمرانی مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به اتمام رسید

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید مشترک با وزیر راه از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی مسیر رفت این منطقه گفت: در بازدید امروز اقای وزیر قول دادند تا پایان امسال، منابع مالی را به پروژه تزریق کنند تا هرچه‌سریعتر خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این مسیر که لازمه بهره‌برداری از مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه است انجام شود.

به گزارش ایسنا،  به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان سید پرویز فتاح در بازدید مشترک امروز با وزیر راه و شهرسازی از منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال اظهار کرد: این پروژه بزرگ با مشارکت بنیاد مستضعفان و دولت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به وعده خود در تکمیل عملیات عمرانی منطقه ۲ این آزادراه عمل کرده است، گفت: درحال حاضر عملیات عمرانی در منطقه ۲ آزادراه به صورت  100 درصدی تکمیل شده و تنها خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این قطعه باقی مانده که اجرای آن مستلزم تامین منابع مالی است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در بازدید امروز اقای وزیر قول دادند تا پایان امسال، منابع مالی را به پروژه تزریق کنند تا هر چه‌سریعتر خرید این تجهیزات که در داخل کشور نیز تولید می‌شوند انجام شود.

فتاح با تاکید بر لزوم نصب تجهیزات الکترومکانیکال پیش از بهره‌برداری از مسیر رفت منطقه ۲ گفت: امیدواریم با اجرای تعهدات مالی از سوی دولت، به زودی شاهد عبور ایمن مسافران از این مسیر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۵ ۲۰:۵۰

مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه ؟؟؟ پس برگشت چی؟؟؟ مگر آزادراه را به چند منطقه تقسیم کردند؟ اگر به تعداد مناطق شهرداری تهران باشه که حالا حالاها .... این آزادراه نیست ، آزادخوار است. یعنی هر پیمانکاری آزاد و راحت بودجه میخوره.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۵ ۲۱:۲۶

زنده باد بر فتاح واقعا در حال فعالییت و محرومیت زدایی میباشند فقط ی سری از مدیران پائین دستشون بدجور دست کج تشریف دارند که گزارش هم شده ولی بی فایده میباشد

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۵ ۲۱:۵۷

آقای مهندس فتاح دست شما درد نکند و خسته نباشید واقعا اگر کارها به مدیرانی مانند جنابعالی واگذار شود خیال همه راحت است هم متخصص هستید هم متعهد.سپاس

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۵ ۲۲:۱۰

. عرضه ی یه اتوبان زدن هم با اینهمه تجهیزات رو ندارید!! .

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۶ ۰۱:۳۷

اگر با دست و همانند قدیم می ساختند تا حالا تمام شدا بود

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۶ ۰۴:۰۲

سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون .قسمتون میدم .

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۶ ۱۲:۲۸

خدایی فقط ماست مالی نکنید...حالا که اینهمه وقت و هزینه میشه اساسی درست کنید...نه اینکه با یه طوفان و برف جاده بسته و کوهها ریزش کنند و اسفالت دهان باز کند...

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۶ ۱۳:۱۲

هیچ کدوم از این نظرات فایده ای نداره .. همه چیز معلومه .

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۱

۲۷ سال اجرای پروژه ۲۷ در صد پیشرفت فیزیکی !!!!!!!؟ در زمانی که متوسط عمر تکنولوژی در دنیا کمتر از شش ماه است آقای فتاح چنین پروژه . را ابر پروژه می خواند وقتی دید متولیان امور اینچنین است پیشرفت چند منه !؟