• شنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401120603782
  • خبرنگار : 50181

آغاز طرح نظارتی نوروز در کرمانشاه از ۸ اسفند

آغاز طرح نظارتی نوروز در کرمانشاه از ۸ اسفند

ایسنا/کرمانشاه رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از هشتم اسفند خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها تا چهارم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

گودرز فهیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۴ اسفند آغاز می‌شد و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت، افزود: امسال به دلیل حساسیت‌هایی که برای نظارت بر بازار وجود دارد، این طرح زودتر و در سراسر کشور از هشتم اسفند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مقارن بود ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها را تا چهارم اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهیم داد.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مراکز عرضه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، اقلام پروتئینی، کالاهای اساسی و ... را در اولویت نظارت دانست و عنوان کرد: بر مراکز عرضه بلیت، مراکز گردشگری، رستوران‌ها، هتل‌ها، پایانه‌های مسافری، مسافرخانه‌ها و ... نیز نظارت داریم.

به گفته گودرزی، پس از آن نیز برای ایام ماه رمضان نظارت بر واحدهای عرضه حلیم و آش، زولبیا و بامیه و کالاهای اساسی در برنامه است.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد، یادآور شد: نظارت در قالب اکیپ‌های مشترک با جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف بسیج اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و ... خواهد بود.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از رسیدگی به پرونده‌های تخلف در ایام نوروز بویژه برای مسافرین نوروزی خبر داد و تاکید کرد: شعب کشیک برای رسیدگی به پرونده‌ها در ایام نوروز فعال خواهند بود.

گودرزی هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تخلفات بهداشتی و ... را از مواردی دانست که در نظارت‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha