• شنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401120603888
  • خبرنگار : 50024

انتخاب فرزند معنوی فقط با چند کلیک

انتخاب فرزند معنوی فقط با چند کلیک

ایسنا/البرز معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: نیکوکاران می‌توانند با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در طرح خداپسندانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، امید نجفی فرد روز شنبه ششم اسفند در مراسم تجلیل از ۳۴۰حامی شاخص و موثر طرح اکرام ایتام و محسنین البرز  با بیان اینکه  شش هزار و ۲۴۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان زیر چتر حمایت خیرین و نیکوکاران قرار گرفتند، اظهار کرد: همراهی حامیان و خیرین مایه دلگرمی ایتام است و اکنون ۳۲ هزار نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین البرز حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: نگاه کمیته امداد به ایتام و فرزندان محسنین، یک نگاه فرهنگی و اعتقادی است بنابراین با هم اندیشی حامیان شاخص و موثر این نهاد، تلاش خواهیم کرد ساختار فکری و سبک زندگی آن‌ها را تغییر دهیم.

نجفی فرد با بیان اینکه امسال کمک های مالی در زمینه اعزام مددجویان به اردو های زیارتی، کمک هزینه تحصیلی، ازدواج، معیشت، مسکن، پوشاک و وسایل کمک آموزشی انجام شده است گفت: به‌طور میانگین و از طریق کارت‌های عضو شتاب ماهانه مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به‌حساب ایتام و ۶۵۰ هزار تومان به‌حساب فرزندان محسنین واریز می‌شود.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha