• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120805376
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مربی مس کرمان:

سورپرایز داریم / به جدول توجه نکنیم

سورپرایز داریم / به جدول توجه نکنیم

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: معتقدم ذوب‌آهن آنطور که شایسته‌اش است، امتیاز جمع نکرده و در واقع نباید خیلی به جدول توجه کنیم.

به گزارش ایسنا، آرتا منهاجی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و مس کرمان درباره حریف اصفهانی‌اش، اظهار کرد: ذوب‌آهن، تیم با سابقه‌ای است و جایگاه رسمی‌ همچون حضور در فینال آسیا را در کارنامه دارد. از سوی دیگر تجربه و ثبات تارتار در کادر فنی خوب است. معتقدم ذوب‌آهن آن‌طور که شایسته‌اش است امتیاز جمع نکرده و در واقع نباید خیلی به جدول توجه کنیم. 

وی افزود: به شخصه چهار بازی ذوب‌آهن را دیده‌ام و کیفیت بسیار بالایی دارند. فکر می‌کنم از لحاظ امتیازی آنچه که استحقاقش را داشته‌اند، دریافت نکرده‌اند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به جایگاه جدولی دو تیم، یادآور شد: شرایط جدول طوری شده که حساسیت بازی را بالا برده و در رتبه‌بندی همسایه هستیم. سوابق رقابت‌ دو باشگاه هیجان این دیدار را بیشتر می‌کند. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

منهاجی با تاکید بر اینکه اخیراً روند خوبی را طی کرده‌اند، تصریح کرد: به لحاظ نتیجه توانستیم روند بهتری داشته باشیم. به خصوص پس از نیم‌فصل و اضافه شدن چند بازیکن باتجربه نتایج‌مان بهتر شد. خصوصیت سرمربی مس به عنوان یک سرمربی جوان، رشید، شجاع و پرریسک است که واقعا به دنبال بازی هجومی است. قطعا این نوع بازی عواقبی دارد. سعی کردیم این موضوع را برطرف کنیم و به‌عنوان ضعف کادرفنی برطرف کنیم. به لحاظ سازمان دفاعی شرایط‌مان بهبود یافته است.

او همچنین ادامه داد: تیم‌های تارتار همیشه یک سازماندهی خوب در دفاع داشته‌اند و استایل بازی او اینگونه است. فردا در زمین خود هستند و حتما تفکرات دیگری خواهند داشت تا عملگرا باشند. ما هم سوپرایزهایی برای بازی امروز داریم که بسته به شکل بازی تصمیمات مختلفی خواهیم گرفت.

منهاجی در پایان با اعلام اینکه بازیکن محروم ندارند، اضافه کرد: چند مصدوم داریم. شروین از ناحیه دست دچار شکستگی شد و نوع مصدومیتش این است که اگر ضربه‌ای وارد شود، مجبور به جراحی خواهد شد. مجبوریم که تا زمان بهبودش حوصله کنیم، زیرا از هفته گذشته تمرینات گروهی را شروع کرده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha