• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401120805423
  • خبرنگار : 50180

سرپرست غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه:

۲۰۰۰ تن برنج تنظیم بازاری برای بازار شب عید کرمانشاه عرضه می‌شود

 ۲۰۰۰ تن برنج تنظیم بازاری برای بازار شب عید کرمانشاه عرضه می‌شود

ایسنا/کرمانشاه سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از عرضه حدود دو هزار تن برنج هندی و تایلندی تنظیم بازاری در بازار کرمانشاه در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی ملکشاهی  در بازدید میدانی از چندین فروشگاه زنجیره ای استان در راستای نظارت بر اجرای طرح فجر تا فطر اظهار کرد: بیش از ۱۹۴۷ تن انواع برنج هندی و تایلندی و ۳۶۷ تن شکر در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازاری در استان کرمانشاه توزیع می شود.

ملکشاهی افزود: با برنامه ریزی خوب دولت در اجرای طرح بزرگ فجر تا فطر و با توجه به همزمانی ایام سال نو و ماه مبارک رمضان، قرار است تمامی اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به میزان لازم از طریق فروشگاه های بزرگ سراسر استان از جمله فروشگاه‌های هفت، افق کوروش، رفاه، دیلی مارکت و .....  در دسترس مردم قرار گیرد. 

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین در بازدید از نمایشگاه تامین کالاهای اساسی در محل دائمی نمایشگاه های استان، اظهار کرد: با مجوز ستاد تنظیم بازار استان ۷۱۴ هزار کیلو گرم برنج هندی دانه بلند ۱۱۲۱ با قیمت هر کیسه ۳۵۰ هزار تومان، ۷۰۰ هزار کیلو گرم برنج تایلندی با قیمت هر کیسه ۱۸۰ هزار تومان و ۳۶۷ هزار کیلو گرم شکر مورد نیاز خانوار و صنف و صنعت با قیمت هر کیلو گرم ۱۸ هزا رو ۱۸۰ تومان از طریق تمامی فروشگاه های بزرگ سراسر استان در حال عرضه است. 

وی افزود: علاوه بر این کالاهای اساسی، با مجوز شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نیز مقدار ۵۳۳ هزار کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱دانه بلند از طریق فروشگاه های زنجیره ای سراسر استان با همان قیمت مصوب توزیع خواهد شد. 

ملکشاهی با بیان اینکه با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و تلاش شبانه روزی همکاران ما در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت تمامی کالاهای اساسی  به میزان لازم در دسترس مردم قرار دارد، از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا گرانفروشی موضوع را در تماس با شماره تلفن ۱۲۴ در اسرع وقت اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha