• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401120805465
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی تهران

آشنایی نودانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با جوانه جهاد

آشنایی نودانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با جوانه جهاد

با شروع سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان ورودی بهمن، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیر و برخی از دبیران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران (جوانه جهاد) با حضور در کلاس های درسی، ضمن خوشآمدگویی به نودانشجویان، به معرفی فعالیت‌های این سازمان پرداختند.

به گزارش ایسنا، عرفان شریفی، دانشجوی رشته پزشکی و مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، با اعلام این خبر گفت: در این برنامه مدیر سازمان دانشجویان و دانشجوی رشته پزشکی و برخی از دبیران از جمله زهرا محرمیان، دبیر کانون ادبی هنری سها به معرفی فعالیت‌های سازمان دانشجویان (جوانه جهاد) پرداختند و در خصوص چگونگی آشنایی خود با سازمان توضیحاتی ارائه دادند.

شریفی ادامه داد: این دانشجویان در ادامه ضمن عنوان اینکه جوانه جهاد با «شعار جایی برای روئیدن»به گرمی پذیرا و حامی ایده های دانشجویان است از نودانشجویان دعوت به عمل آوردند که در این محیط گرم و صمیمانه به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند.

او افزود: در ادامه برنامه، اعضای سازمان دانشجویان طراحی نقشه پردیس مرکزی دانشگاه را در اختیار دانشجویان قرار دادند که بسیار مورد توجه واقع شد. همچنین فرم نیازسنجی شامل عضویت در کانون های سازمان و حیطه های علاقه مندی دانشجویان توزیع و پیکسل با طرح سردر دانشکده پزشکی به دانشجویان اهدا شد.

 سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران دارای ۱۴ کانون فعال با عناوین: کانون مطالعات اسلامی، کانون مطالعات سلامت، کانون ادبی و هنری سها، کانون مطالعات اجتماعی، کانون خیریه روزهای مهربانی، کانون آموزش و پژوهش، مرکز انتظار موعود، مرکز نکوداشت مقام استاد، کانون گردشگری، کانون بیان، کانون کارآفرینی، کانون هنر زندگی، کانون دیگر دوستی موثر و کانون نبض اندیشه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha