• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401120805819
  • خبرنگار : 71649

تاج: مردم مربی خارجی می‌خواهند/ فلیکس سانچز گزینه‌ تیم ملی است

تاج: مردم مربی خارجی می‌خواهند/ فلیکس سانچز گزینه‌ تیم ملی است

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید مردم مربی خارجی می‌خواهند اما باید به ظرفیت‌های داخلی هم نگاه کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در رابطه با انصراف برخی از گزینه‌های ایرانی از مربیگری تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون باید از بهترین ظرفیت‌هایش استفاده کند و وظیفه‌مان این بود که از مربیان توانمند دعوت کند. اگر یک سرمربی خودش را آماده نمی‌بیند، فدراسیون از دیگر گزینه‌هایش استفاده می‌کند. البته در نظرسنجی مردم مربی خارجی می‌خواهند اما در داخل کشور هم مربیان خوبی داریم که می‌توانند تیم ملی را اداره کنند. باید بررسی بیشتری شود.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم ملی قبل از ۲۸ اسفند مشخص می‌شود

او در واکنش به اینکه آیا دیداری با مخبر، معاون اول ریاست جمهور داشته است؟ گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و از دولت استفاده کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم. ما به دنبال دیدن آقای مخبر هم بودیم. هم گزینه داخلی و هم خارجی داریم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم. اگر تیم ملی را همین امروز هم تشکیل دهیم، بازیکنی را نمی‌توانیم در اختیار سرمربی قرار دهیم چون در کوران لیگ قرار داریم. در فروردین ۲ بازی دوستانه داریم و سرمربی را پیش از ۲۸ اسفند معرفی می‌کنیم. فوتبالی‌ها ظرفیت‌های کشورمان را می‌دانند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال‌ که گزینه‌های خارجی مدنظرشان چه کسانی هستند و آیا فلیکس سانچس، سرمربی سابق تیم ملی قطر هم جزو گزینه‌ها است؟ گفت: گزینه‌های ایرانی گفته شده است. فوتبالی‌ها ظرفیت کشور را می‌دانند و در لیگ برتر هم حضور دارند. مربیان خارجی هم هستند و یکی هم سرمربی سابق قطر (فلیکس سانچس) است. یک‌سری مربی داخلی هم داریم که کار می‌کنند. تیم ملی جای بهترین‌ها است و بهترین هم باری تیم ملی انتخاب می‌شود.

او در واکنش به این سوال که با این وضعیت دلار مشکلی برای استخدام مربی خارجی ندارند؟ اظهار کرد: برای انتقال پول به دلار مشکلاتی خواهیم داشت.  همچنین نمی‌خواهیم مثل پرونده ویلموتس شود و نباید در پرداخت تاخیر داشته باشیم. فیفا می‌گوید قراردادها نباید مغایر با قوانین آن‌ها باشد.

تاج در پایان اضافه کرد: اگر سه ماه حقوق پرداخت نشود و کسی به فیفا شکایت کند، می‌تواند همه پولش را بر اساس این بند بگیرد. استراماچونی، کالدرون، ویلموتس و برانکو از این بند استفاده کردند و ما نمی‌خواهیم به این مشکل بخوریم. باید مطمئن باشیم این پول را کامل می‌توانیم تامین کنیم. اگر مطمئن نباشیم حتما به سمت گزینه داخلی می‌رویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۴:۴۹

مربی خارجی می خواییم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۴:۵۳

دستمزد خمس و سابینتو و مورایس را چطور میدید به علاوه بازیکنان خارجی شاغل در لیگ؟

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۵:۰۹

سانچس گزینه خیلی خوبیه. حتی بهتر از کی روش

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۵:۱۰

منظورش دلارهایی که از جیب مردم هزینه میشوند فکر کنم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۵:۱۶

فقط مونده بود تو زبون مردم بشی.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۶:۳۵

شما از طرف خودت صحبت کن. مربی خارجی که نمیتونین پولش رو پرداخت کنین و تعهدی هم برای کار نداره همش ضرره. دیدیم سر پرونده ویلموتس چه اتفاقی افتاد. از نهادهای نظارتی خواهشمندم حواسشون رو جمع کنن. قراره دوباره از جیب ملت خرج بشه.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۶:۵۲

مردم مربی خارجی میخواهند.دست من بود کلا این جنگولک بازی هار جمع میکردم بجاش چندتا کارخونه درست میکردم عده زیادی ازش نون ببرن

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۷:۵۹

از طرف ما مردم صحبت نکن اقای تاج.دروغ بس است.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۸:۴۳

عجیب ولی واقعی است که این مرد را هنوز سرکار است .باآن سوابق و ماجراها!!!

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۸:۴۵

این مرد نمایند هشتاد و پنج میلیون نفر ایرانیست و از زبان آنهامیگوید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۹:۱۰

ایشان راست می گویند.بنده گفتم یک مربی یک ملیون دلاری راباقیمت ده ملیون دلار بیاورد .تاابرو داری کنیم.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۲۰:۰۴

مردم محتاج نان شبشون هستند آخرش باخته همون داخلی بهتره

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۲۰:۰۶

تاج نباید ازطرف مردم ایران صحبت کند. مردم ایران هرگز آنچه را به بیماری قلب تاج منتهی شد فراموش نمی‌کنند. صاف و پوست کنده بگویم در استخدام مربی خارجی پورسانتی نهفته است اما استخدام مربی ایرانی این پورسانت را ندارد. مردم ایران که نه اما من به عنوان یک ایرانی با استخدام یک مربی ایرانی موافق هستم.... اول باید ساختار فوتبال کشوراصلاح اساسی شود. هرچند با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۲۰:۰۷

تو این وضعیت بازار ارز مربی خارجی خیانته بعدشم چه دستاوردی داشته یا مقامی کسب کردن جز شکایت و جریمه چیزی داشتن تاج باید محاکمه بشه به خاطر قرارداد ویلتموس یکم از گذشته عبرت بگیریم مربی ایرانی برابر است با اقتصاد مقاومتی

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۲۰:۱۶

مربی خارجی تا بحال چه گلی بسر ما زده که آقای تاج به مربیان ایرانی اعتماد نمی کند مگر خود شما از خارج آمدی

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۹:۲۴

آقای تاج. لطفا دندون این تاجو شما بکن تا انشاالله بقیه کارها با یک مدیریت خوب درست بشه

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۸

بابت مربی داخلی که پورسانت گیر مردم نمیاد.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۵ ۱۶:۰۱

از کدوم مردم حرف می زنی؟!!! اینهمه گند زدی بس نیست یکی باید این رو جمع کنه فکر کنم دنبال گند دیگری است