• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401120805828
  • منبع : نمایندگی سمنان

شناسایی و دستگیری ۴۷ سارق و مالخر در استان سمنان

 شناسایی و دستگیری ۴۷ سارق و مالخر در استان سمنان

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری ۴۷ سارق و مالخر با اجرای یک طرح مبارزه با سرقت در این استان خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، ۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرا شدن این طرح ۷۸ فقره انواع سرقت در استان کشف شد.

وی همچنین از کشف مقداری موادمخدر در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در جریان اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه، ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر نیز در سمنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: این طرح در ادامه اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور و مطالبات شهروندان در خصوص مبارزه با سرقت و برخورد با سارقان و مالخران در استان سمنان اجرایی شد.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی و عمومی و پیشگیری از تکرار و وقوع سرقت‌های دیگر با توجه به فرارسیدن پایانی سال، با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل یگان‌های انتظامی و عملیاتی استان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این طرح ظرف ۱۰ روز در استان اجرایی شد، اضافه کرد: مأموران انتظامی استان در جریان این طرح ۴۴ سارق و سه مالخر را طی چند عملیات جداگانه‌ای دستگیر کنند.

موقوفه‌ای بااشاره به کشف ۷۸ فقره انواع سرقت در این طرح ادامه داد: سرقت خودرو و وسائل خودرو، موتورسیکلت، احشام، سرقت از اماکن خصوصی و ... از جمله سرقت های کشف شده هستند.

 وی با بیان اینکه در این طرح، یک باند چهار نفره سارقان مسلح و اعضای باند سارقان به عنف، شناسایی و دستگیر شدند از عموم شهروندان استان خواست در برخورد با تخلفات و از جمله سرقت با پلیس استان همکاری کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی به سارقان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: هر کسی بخواهد امنیت روانی جامعه را بر هم بزند، بدانند بی‌شک با واکنش برق‌آسای پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha