• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401120806012
  • خبرنگار : 50348

تارتار: مردیم تا بردیم!

تارتار: مردیم تا بردیم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به خاطر نتایجی که گرفته بودیم، واقعا زیر فشار بودیم؛ اما هر سال در حال حرکت هستیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر برابر مس کرمان در خانه، اظهار کرد: به دلیل چند هفته نبردن، استرس در ساق بازیکنان مشهود بود و اشتباهات عجیبی داشتیم، در یکی، دو ماه گذشته خیلی تحت فشار بودیم، امیدوارم بتوانیم با همین صلابت به راه خود ادامه دهیم.

وی ضمن تشکر از حضور مدیران ذوب‌آهن پیش از این دیدار، افزود: این اقدام بسیار تاثیرگذار بود. امروز ثابت شد همه بازیکنان با کادرفنی همدل و همسو هستند. مردیم تا بردیم.

بیشتر بخوانید

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: به خاطر نتایجی که گرفته بودیم، واقعا زیر فشار بودیم. اما هر سال در حال حرکت هستیم و این حرکت را با توکل به خدا ادامه می‌دهیم.

تارتار با اشاره به حضور نداشتن حدادی‌فر گفت: قاسم حدادی‌فر در کلاس‌های مربیگری بود، از مربی‌های آینده‌دار کشور است و امیدوارم موفق باشد.

قبول ندارم ایرانی‌ها گزینه‌های غیرواقعی سرمربی‌گری تیم ملی بودند

وی در پاسخ به این که آیا لیست منتشر شده فدراسیون برای گزینه‌های تیم ملی واقعی بود، توضیح داد: نمی‌توانیم بگوییم قلعه‌نویی مربی کم‌افتخاری است. نکونام هم نتایج خوبی گرفته است، مجیدی قهرمان لیگ بوده است و فرکی نیز چند قهرمانی لیگ در کارنامه دارد، خود من هم کارنامه مشخصی دارم، قبول ندارم که گزینه‌های غیرواقعی فدراسیون بودیم. امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد و در نهایت قهرمان آسیا شویم.

اولین‌بار نیست که گزینه سرمربی‌گری تیم ملی هستم

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص پیشنهاد تیم ملی نیز افزود: این که گزینه تیم ملی بودم فقط معطوف به امسال نبوده است، همیشه یکی از با ثبات‌ترین مربیان لیگ بوده‌ام و همیشه با تیم‌های بی‌بضاعت نتایج خوبی گرفتیم و تشکر می‌کنم که زحمات ما دیده شد.

به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند

تارتار در پایان با اشاره به شعار هواداران تیم مس علیه خودش یادآور شد: در مورد تماشاگران چیزی نمی‌توان گفت. مهمان بودند. همه تماشاگران برای من قابل احترام هستند. در نقش‌جهان هم از شعار هواداران سپاهان بی نصیب نبودیم، این اتفاقات برای انسان‌های موفق رخ می‌دهد. به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند، لطف خدا همیشه شامل حال من بوده است و مسائل دیگر برایم اهمیتی ندارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha