• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401120906150
  • خبرنگار : 71442

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چندتای دیگر

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چندتای دیگر

اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال در سال‌های اخیر به تناوب برعهده رضا رشیدپور، احسان علیخانی و علی ضیاء و در ادامه با ویژه برنامه «دورهمی» مهران مدبری و همچنین «خندوانه» رامبد جوان همراه بوده که با توجه به غیبت احتمالی این مجریان، تلویزیون گزینه هایش را به سمت مجریانی از جمله حامد سلطانی، المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی، مصطفی امامی، مهران رجبی و سیدبشیر حسینی برده است.

به گزارش ایسنا، به تازگی برخی رسانه‌ها از حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری ویژه‌برنامه تحویل سال خبر داده بودند. اما این بازیگر با انتشار یک مطلب در فضای، اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال تلویزیون را تکذیب کرد.

همکاری محمدرضا گلزار با تلویزیون به برنامه «برنده باش» در شبکه سه برمی گردد که پخش آن در سال ۹۸ متوقف شد.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

طبق پیگری های خبرنگار ایسنا تا لحظه انتشار این گزارش، حامد سلطانی و سیدبشیر حسینی از گزینه های اصلی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه هستند. حامد سلطانی که با اجرای مسابقه برنامه «میدون» شناخته شد، طی یکی دوسال اخیر اجرای برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، «حسینیه معلی» و «اعجوبه‌ها» را برعهده داشته است. او در حال حاضر فصل جدید مسابقه «اعجوبه‌ها» را روی آنتن دارد.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

سیدبشیر حسینی هم برای نخستین بار به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» حاضر شد. او در فصل سوم این مسابقه جای خود را به مجید اسماعیلی داد. حسینی سال گذشته اولین تجربه خود در حوزه اجرا را با اجرای «رویانیوم» پشت سرگذاشت.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

همچنین وحید رونقی و المیرا شریفی مقدم که این روزها برنامه «صبحانه ایرانی» را در شبکه دو سیما اجرا می کنند، از گزینه های اصلی اجرای برنامه تحویل سال شبکه دو سیما هستند.

رونقی در اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ اجرای برنامه «نوروزترین نوروز» را هم بر عهده داشت. برنامه ای که قرار بود امیرحسین صدیق و همسرش، باران خوش‌اندام در شبکه تهران اجرا کنند که در لحظه آخر، مجریان تغییر کرده و دو مجری دیگر جایگزین این زوج هنری شدند.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

المیرا شریفی‌مقدم، گوینده بخش‌های خبری تلویزیون که پس از سال‌ها فعالیت در شبکه خبر، برای مدتی به سمت اجراهای تلویزیونی آمده است عنوان کرده بود که فقط می‌خواهد حوزه دیگری از اجرا را برای مدتی تجربه کند. او ۲۲ سال گوینده خبر بوده و برای مدت یک ساله به معاونت سیما آمده‌ تا فضای اجرا را بیشتر تجربه کند.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

مصطفی امامی که چند سالی است مجری ثابت شبکه پنج سیما محسوب می شود، از گزینه های اصلی اجرای تحویل سال این شبکه است. او اخیرا اجرای ویژه برنامه شب یلدای تلویزیون را برعهده داشت. او همچنین ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج در سالی که گذشت را با نام «بهار جان» اجرا کرد.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

مهران رجبی نیز که مدتی است در قالب مجری از شبکه های تلویزیون اجرای برنامه هایی از جمله «خودمونی» را پشت سرگذاشته، اخیرا هم اجرای ویژه برنامه های شب یلدای شبکه سه سیما را برعهده داشت. این بازیگر نیز از گزینه های اجرای تحویل سال محسوب می شود اما تاکنون جزئیات بیشتری درباره حضور وی منتشر نشد است.

شبکه نسیم نیز که هر ساله با برنامه های «دورهمی» و «خندوانه» سال را تحویل می کرد، باز هم در قالب برنامه های روتینش البته با حذف دو گزینه بالا، مناسبت ها را پشت سر می گذارد؛ برای نمونه اخیرا برنامه شب یلدای این شبکه را «شوتبال» برگزار کرد. طبق پیگیری ها این شبکه در اولین غیبت مهران مدیری و رامبد جوان قرار است در قالب یکی از برنامه هایش برنامه تحویل سال را پشت سر بگذارد.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

احسان علیخانی که سال ها اجرای تحویل سال تلویزیون را برعهده داشت و پخش فصل سوم «عصرجدید» نیز با اجرای او از پرمخاطب ترین برنامه های سیما محسوب می شد، آخرین بار به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ روی آنتن رفت. در پی توقف همکاری علیخانی با شبکه سه، حضورش در نوروز ۱۴۰۲ منتفی به نظر می رسد. همچنین رضا رشیدپور دیگر مجری ثابت این شبکه هم فعلا نامش در بین مجریان نوروز دیده نمی شود.

گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چند نفر دیگر

شبکه یک سیما نیز برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیاء روی آنتن برد. این مجری نیز  به عنوان مجری ثابت شبکه یک سیما در اجرای ویژه برنامه های تحویل سال این شبکه شناخته می شد که مدتی است از آنتن دور مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۲:۴۱

رجبی که هست.... تلویزیونو میشکونم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۶:۰۰

بدین میثاقی و احمدی واستون اجرا کنن، فعلا تنها گزینه هایی که نه تو کارشون نیست اینا هستند!

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۶:۱۷

شمارابخداقسم میدیم اگه برنامه نداشته باشیم بهتره تااین مجریان بی نمک بی سواد وچندش را ببینیم .شمارابخدا دیگه بیشترازاین زجرمون ندین.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۸:۰۰

بهترین‌مجریان‌بودن‌ احسان علیخلنی ، رشید پور، علی ضیاء، مدیری بدون اینها برنامه‌های تلویزیون لطفی نداره مجریان دیگه نمیتونن مخاطب رو جذب کنن واقعا برای سیما متاسعم رامب رو یادم رفت همگیشون عالی بودن

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۸:۴۶

اونا دیگه تاریخ مصرفشون گذشته تلویزیون باید به فکر کشف استعدادهای جدید باشه

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۰:۵۸

مریم تاریخ تو نگذشته

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۹:۵۴

لطفا رجبی را حذف کنین والا پناه می‌بریم به ماهواره شبکه های ترکی هرچی باشن از بشیر حسینی و رجبی بهترن

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۱:۰۴

کسی که اخلاق مدارباشه وایمان داشته باشه وانقلابی باشه.این مزخرفاروخوب کاری کردین انداختین بیرون.فکرکردن کی هستن؟

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۲:۴۰

چرا حاضرنیستید برنامه پرمحتوا با مجریانی باسواد وکاربلدمانند علیخانی ورشیدپور اجراشود لطفا" اگر خطایی کردندبگویید تاملت بدانند .تلویزیون جایی برای خاله بازی شده ،مردم دراین روزهای گرانی وبی کاری نیاز به برنامه های پرمحتواوشاد دارندتااز فشار روحی شان کاسته شود .به خودتان بیایید تاشمارا داریم دشمن نمیخواهیم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۴:۱۸

برنامه تحویل سال بدون آقای علیخانی یه تمنم نمی ارزه ترجییح میدم اصلا نگاه نکنم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۴:۱۹

برنامه تحویل سال بدون آقای علیخانی یه تمنم نمی ارزه ترجییح میدم اصلا نگاه نکنم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۵:۱۷

سال تحویل بدون علیخانی دیگه قشنگ نیست.......

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۵:۵۲

اگر صدا و سیما از این مجریان استفاده کند، تعداد مخاطبینش به کمترین حد ممکن در تاریخ می رسد. این کار یعنی نابودی تدریجی صدا و سیما. لطفا مدیران سیما تجدید نظر کنند.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۰ ۰۴:۲۶

آقای مهران مدیری و آقای سید علی ضیاء وآقای رضا رشیدپور واقای باربد بابایی واقای داریش فرضیایی بهترین مجری های صدا و سیما بودن وهستن وخواهند بود و فراموش نمشن از یادو خاطر آدم خواهشن یک دعوت نامه براشون بفرستید تا تا دوباره برای برنامه های عیدانه بیان وگرنه تلویزیون بدون این مجری های کاربلد وجذاب دیدن نداره چونکه الان همه دارن میرن به سمت ماهواره اگه همین جوری پیش بره

avatar

سلام . به جهنم که نمیان اینها غرور و تکبر خود خواهی و جودشان را پر کرده . مار خوردن افعی شدن چه فراوان مجری . مگر صدا سیما مال اینهاست . بس .بیشتر ازکوپنشان استفاده کردن و گستاخ شدن . خلایق هرچه لایق .

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۰ ۰۹:۲۲

حیف شد .. پس بگین امسال برنامه ای نداریم بهتره بودجه رو هدر ندین

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۶ ۱۵:۱۱

ما ماهواره نداریم اگر این فهرستی که صداسیما برای سال تحویل گفته تغییر نکنه تلافی شو سرتون در میاریم

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۹ ۲۱:۴۰

ما به علیخانی عادت کردیم انگار با این مجریای جدید بیگانه ایم جای علیخانی و دیگر مجریا خالی