• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120906367
  • خبرنگار : 50039

سرمربی بسکتبال بانوان گروه بهمن:

برای پیروزی به گرگان آمده‌ایم/ لزوم تدبیر برای پخش تلویزیونی بازی‌های بسکتبال بانوان

برای پیروزی به گرگان آمده‌ایم/ لزوم تدبیر برای پخش تلویزیونی بازی‌های بسکتبال بانوان

ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن تهران با بیان اینکه برای پیروزی مقابل شهرداری به گرگان آمده‌ایم، گفت: از شهرداری گرگان بازی‌های خوبی دیده‌ایم.

فریناز طاهرپور صبح سه شنبه ۹ اسفند ماه در نشست خبری پیش از بازی دوم مرحله نیمه نهایی با تیم شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی‌های خوبی از بازیکنان تیم شهرداری گرگان دیده‌ایم و برای انجام دومین بازی با این تیم کاملاً آماده هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان گرگان در بازی اول مرحله نیمه نهایی خوب ظاهر شدند، ادامه داد: ما در طول بازی‌های لیگ برتر اصلاً نباخته بودیم و همین موضوع باعث غرور تیم و واگذاری نتیجه در بازی اول مقابل گرگان شد. 

سرمربی تیم گروه بهمن تهران با تأکید بر اینکه تیم گروه بهمن چند سالی است که به‌روی سکو می‌ایستد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این فصل هم بتوانیم از جایگاه خود دفاع کنیم.

وی در خصوص پیش‌بینی نتیجه بازی امروز با تیم شهرداری گرگان گفت: این بازی به بازیکنان بستگی دارد و ما باید ببریم چونکه خیلی زحمت کشیده‌ایم و برای برد به گرگان آمده‌ایم.

طاهرپور با اشاره به اینکه امسال تیم ما خوب بود و نمی‌خواستیم بازیکن خارجی بگیریم، تصریح کرد: پس از اینکه برخی از تیم‌ها اقدام به خرید بازیکن خارجی کردند ما هم برای تزریق روحیه به تیم از یک بازیکن خارجی استفاده کردیم.

وی با انتقاد از عدم پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان از تلویزیون، گفت: بازیکنان با پوشش کامل در میادین حاضر می‌شوند ولی متأسفانه به دلیل بعضی مسائل بازی‌ها پخش نمی‌شود و امیدواریم که تصمیمی جدی برای این موضوع اتخاذ شود.

گفتنی است، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور تیم‌های گروه بهمن تهران، شهرداری گرگان، تیروژ حیات کردستان و پالایش نفت آبادان حضور دارند که گروه بهمن تهران با شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با پالایش نفت آبادان رقابت می‌کنند.

شهرداری گرگان در دیدار نخست با نتیجه ۶۰ بر ۴۳ تیم گروه بهمن تهران را مغلوب کرد و تیم تیروژ حیات کردستان با نتیجه ۶۶ بر ۳۹ مقابل پالایش نفت آبادان به برتری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha