• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401120906866
  • خبرنگار : 30188

دانلود فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر با لینک مستقیم

دانلود فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر با لینک مستقیم

فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر چهارشنبه 8 صبح از پلتفرم فیلم‌نت پخش خواهد شد. قسمت اول فصل سوم سریال پوست شیر را می‌توانید از امی مووی دانلود کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از امی مووی، تاکنون 8 قسمت از فصل دوم این سریال منتشر شده است باید دید ادامه سریال چگونه پیش می‌رود.

کارگردان: جمشید محمودی

ژانر: جنایی،معمایی

درباره فصل سوم سریال پوست شیر

سریال پوست شیر موضوع و سوژه خوبی دارد؛ ساختارش خوب است و گروه هم تلاش زیادی برای ساختش کرده‌اند. بخش‌هایی از سریال معمایی و بخش‌هایی از آن اجتماعی است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم خون سرد نسبت به پوست شیر معمایی‌تر است. علیرضا استادی، آناهیتا افشار، بهرام ابراهیمی، رویا جاویدنیا و … تا این لحظه هنرنمایی خود را در این سریال به رخ نکشیده‌اند.

تاکنون در سریال پوست شیر چه گذشت؟

این سریال جذاب و دیدنی حالا به شدت معمایی می‌باشد و ذهن مخاطبین را به خود درگیر می‌کند هر قسمت با داستانی هیجان‌انگیزتر از قسمت قبلی پیش می‌رود. داستان کلی سریال درباره شخصی به نام نعیم است. شخصی که پانزده سال را در زندان می گذراند و بعد از آزاد شدن و رهایی از آن به دنبال زندگی پر از آرامش در کنار دخترش می‌باشد. همسر سابق نعیم که چندین سال پیش طلاق می‌گیرد، اکنون با مردی دیگر زندگی می‌کند و دختر نعیم (ساحل) نیز همان همسر مادرش را پدر صدا می‌زند.

برای دانلود تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال پوست شیر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر

دانلود فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر با لینک مستقیم

توضیحات کلی سریال پوست شیر

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که از فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان دریافت کرد.

بازیگران سریال

یکی از سریال‌های پر بازیگر با نقش آفرینی هنرمندهای مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، بابک کریمی، علی اوسیوند، ابوالفضل امیری، رضا بای، علیرضا استادی، احسان امانی، فرید سجادی حسینی، بهرام ابراهیمی، رؤیا جاوید نیا، بهزاد خلج، سعید دشتی، محمدرضا حسینی سروستانی، بانیپال شومون، نیلوفر کوخانی بازیگران این سریال می‌باشند.

برای دانلود تمامی فصل‌ها و قسمت‌های سریال پوست شیر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال پوست شیر

بازیگران قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر

علیرضا استادی، آناهیتا افشار، رویا جاویدنیا، هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پردیس احمدیه، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، لیلا شاهی، پانته‌آ بهرام و …

صحبت‌های کارگردان سریال

جمشید محمودی به این بهانه با نوید محمودی تهیه‌کننده سریال صحبت کردیم و او به این نکته اشاره کرد که روزهای فیلم‌برداری را سپری می‌کنیم و مراحل فنی هم پیش می‌رود تا همان 10 اسفندماه «پوست شیر»، پخش سریال در فصل سوم ادامه پیدا کند. 8 قسمت را برای فصل سوم خواهیم داشت و فیلم‌برداری سریال هم در اسفندماه دنبال می‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری می‌پرسند «پوست شیر» فصل دیگری دارد و یا اینکه فصل سوم، ایستگاه پایانی ماجراهای نعیم، ساحل، لیلا و سرگرد مشکات خواهد بود، این نکته را مطرح کرد: «پوست شیر» فصل دیگری ندارد؛ فعلاً به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید تمام شود در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد.

دانلود قسمت دوم فصل سوم پوست شیر

دانلود فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر با لینک مستقیم

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۱ ۱۶:۰۳

عالی بودسپاس

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۵ ۰۷:۱۳

سریال خیلی عالی و هیجانی است همشون خوب بازی کردن ممنون از پخشتون باتشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۵ ۰۷:۱۴

سریال خیلی عالی و هیجانی است همشون خوب بازی کردن ممنون از پخشتون باتشکر