• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1401121007372
  • خبرنگار : 71480

در حاشیه جلسه دولت

ضرغامی: سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود

ضرغامی: سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود، تصریح کرد که گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی اظهارکرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد شود باید از من انتقاد می شد، چون این موضوع پیشنهاد ما بود.

وی ادامه داد: گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند. بعضی دوستان تحلیل می کنند که چرا گردشگر خارجی به ایران نمی آید که دلایلی دارد. یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوهای بین المللی و خارجی است.

وی ادامه داد: این مسائل مثل نان و آب برای گردشگر واجب است. نمی‌شود گردشگر به ایران بیاید و ارتباطش با دنیا قطع شود. نمی‌شود به او گفت از بله وایتا استفاده کن. در برخی موارد این گردشگران را به عنوان جاسوس می‌گیرند که بعضی اوقات تا نیمه شب پیگیری می‌کنم تا این مشکل حل شود. وقتی دو پیرمرد و پیرزن نگران دستگیر شدن هستند و نمی‌توانند به خانواده‌های خود هم خبر بدهند خب چه انگیزه‌ای برای به ایران آمدن برای آنها می‌ماند؟ بنابراین من از وزیر ارتباطات خواستم امکانی برای گردشگران خارجی فراهم شود تا آنها با استفاده از سکوهای بین‌المللی بتوانند نیازهای خودرا برطرف کنند. ان‌شاء الله سکوهای داخلی ما هم بتوانند در سطح بین‌المللی فعال شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۰ ۱۴:۱۹

شما خیلی شاهکار کردی پزش رو هم میدی؟!!! این پیشنهاد تحقیرآمیز ارزونی خودتون!!! کشوری که این حداقل خدمات شهروندان خودش دریغ میکنه رو چی میشه بهش گفت! آره باشه آدم خوبه این ماجرا تویی! آفرین بهت

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۰ ۱۴:۲۱

مهمون عراقی داشتم بدبخت درمونده شده بود چطوری باهام ارتباط بگیره! حالا به اون نت دادید که به تلگرام وصل بشه، من چطوری تویی تلگرام و ... که فیلتره جوابش رو بدم؟!!!! عقب موندگی هم حدی داره والا بخدا

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۰ ۱۵:۵۰

هرچه را برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید اگر فیلتر برای ما خوبه برای دیگران هم باید خوب باشه چقدر خانواده داریم که در خارج فرزن یا اشنا دارن به چالش خوردن فرهنگ که ضعیف باشه و مردمش با جو رسانه های خارجی تحریک بشه مقصر اول دولت هست که نتونسته در شکل گیری فرهنگ درست عمل کنه دم از خود کفایی میزنیم هنوز پراید میدم دست مردم با قیمت بنز این فرهنگ ما هست من که قبول ندارم پس هرچی رسانه خارجی بگه درسته

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۰ ۱۶:۳۷

بله. بهشون اینترنت بدون فیلتر بدین راحت تر لیدری بکنن زمان اغتشاشات، بیشتر جاسوسی بکنن. راستی اگر براشون بار هم درست کنین بیشتر میان ایران. می‌خواین خدمات جنسی هم ارایه بدین، قطعا بیشتر خواهند اومد ایران.