• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401121007552
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن:

به قهرمانی خوش‌بین‌ بودیم

به قهرمانی خوش‌بین‌ بودیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن گفت: واقعا به قهرمانی در این مسابقات خوش‌بین بودیم و تا لحظه آخر به جنگیدن ادامه دادیم.

علی جباری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کسب دومین قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم‌‍مان را چند روز آخر نقل و انتقالات بستیم، با این حال توانستم قهرمان لیگ برتر شویم. امسال همچنین توانستیم در لیگ جوانان شرکت کنیم و ۲ کاپ قهرمانی برای باشگاه ذوب آهن کسب کنیم.

وی با تاکید بر افزایش سطح کیفی رقابت‌های امسال، افزود: به جرأت می‌توانم بگویم سطح مسابقات امسال خیلی بالاتر از سال‌های گذشته بود. وزنه‌های آخر تعیین‌کننده بود و سرنوشت قهرمانی تیم‌ها به دسته فوق سنگین گره خورد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن ادامه داد: علی داودی از مناطق نفت‌خیز، آیت شریفی از سایپا و علیرضا یوسفی از ذوب آهن سه نفر وزنه‌بردار فوق سنگین‌ مشخص می‌کردند که کدام تیم قهرمان می‌شود. رقابت‌ها خیلی نزدیک و  نفس‌گیر بود.

وی در خصوص داوری این دوره نیز توضیح داد: داوری این رقابت‌ها خوب بود، ولی چند اشتباهی به ضرر تیم ما بود که می‌توانست قهرمانی را عوض کند. هفته اول اشتباهات داوری به ضررمان تمام شد و هفته آخر هم خطای وزنه بردار ما گرفته شد و هیئت داوران رأی را برگرداند. قضاوت داورها می‌توانست روی قهرمانی تیم‌ها تأثیر داشته باشد. 

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه به بازیکنانم ایمان داشتم ومی‌دانستیم که آنها می‌توانند به بازی برگردند و قهرمان بشوند، گفت: واقعا به قهرمانی در این مسابقات خوش‌بین بودیم. اخلاق و خصوصیتی که از خود دارم این است که تا لحظه آخر به جنگیدن ادامه می‌دهم و از قهرمانی و امید داشتن دست نمی‌کشم.

از عدم پرداخت مطالبات اذیت شدیم

جباری درباره عدم پرداخت مطالبات بازیکنان قبل از شروع مسابقات تصدیح کرد: با پرداخت نشدن خیلی اذیت شدیم و حتی چهارنفر از وزنه‌بردارها حاضر نشدند به اردوی تیم بیایند، ولی در لحظات آخر در اهواز به تیم ملحق شدند. یک مسئله من را خیلی نگران کرد و این بود که درمورد آمادگی و تمریناتی که انجام داده بودند، اطلاعی نداشتم، اما خدا راشکر وزنه‌برداران در این مسابقات خوش درخشیدند و امتیازات خوبی هم برای تیم کسب کردند. 

وی اضافه کرد: ما در خصوص مطالبات بازیکنان با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و قرار شد تا ۶ اسفندماه معوقات و بدهی باشگاه به بازیکنان پرداخت شود.

رسول معتمدی جزئی از خانواده ذوب‌آهن است

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان با اشاره به غیبت رسول معتمدی یادآور شد: رسول معتمدی غیبت نداشت و هر لحظه با ما بود . هفته اول مصدوم شد و هفته دوم و سوم هم پیگیر بازی‌ها و قهرمان شدن تیم ما بود. رسول جزئی از خانواده ذوب‌آهن است. 

او ادامه داد: تیم وزنه‌برداری باشگاه ذوب‌آهن بدون شک یکی از پرافتخارترین تیم‌های کشور در این رشته سخت و جذاب است. بسیاری از بزرگان و نام‌آوران این رشته روزی افتخار پوشیدن لباس ذوب‌آهن داشته یا در کسوت مربی و کمک مربی قهرمان بلامنازع چند دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در میادین جهانی و آسیا بوده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha