• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401121007833
  • خبرنگار : 71659

زخمی شدن ۱۱ معترض اسرائیلی و بازداشت ۳۹ نفر دیگر در تل‌آویو

زخمی شدن ۱۱ معترض اسرائیلی و بازداشت ۳۹ نفر دیگر در تل‌آویو

در جریان اعتراضات امروز اسرائیلی‌های مخالف کابینه نتانیاهو در تل آویو، ۱۱ نفر از معترضان زخمی شده و ۳۹ نفر دیگر بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، در جریان تظاهرات ضد دولتی امروز در تل آویو، نیروهای پلیس ۳۹ نفر از شرکت کنندگان را بازداشت کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین همچنین گزارش داد که در جریان این اعتراضات، زخمی شدن ۱۱ نفر از اسرائیلی‌های معترض به دست نیروهای پلیس زخمی شدند.

امروز تل‌آویو و محل اقامت نتانیاهو در قدس غربی، شاهد برگزاری اعتراضات مجدد اسرائیلی‌ها به تصمیم دولت نتانیاهو به تغییرات در نظام قضایی بوده است.

هزاران صهیونیست روز چهارشنبه در محکومیت کابینه نتانیاهو به تصویب قانونی که قدرت سیستم قضایی را محدود می کند، به خیابان ها آمدند.

تظاهرکنندگان تعدادی از خیابان‌ها از جمله بزرگراه بیت المقدس - تل آویو را بستند که این اقدام موجب ترافیک و توقف تردد دراین بزرگراه شد.

تظاهرکنندگان این تظاهرات را تحت عنوان «روز اخلال ملی» در تل آویو و در مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کرده و تعدادی از خیابان‌ها از جمله بزرگراه بیت المقدس - تل آویو را بستند که این اقدام موجب ترافیک و توقف تردد دراین بزرگراه شد.

تل آویو و ده‌ها شهر اشغالی دیگر از جمله قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون طی هفته‌های اخیر صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

اپوزیسیون بر این باور است که هدف اصلی اصلاحات پیشنهادی ائتلاف حاکم، «تبرئه نتانیاهو از اتهامات فساد در سه پرونده‌ای است که علیه او باز است» و علاوه بر این، درها را برای متحدش "درعی" باز می‌کند تا با وجود محکومیت او به کلاهبرداری مالیاتی و سرقت برای بار دوم تصدی یک وزارتخانه را برعهده بگیرد.

اپوزیسیون معتقد است هدف از این طرح پایان دادن به نقش قوه قضاییه به عنوان یک نظام مستقل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha