• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121007903
  • خبرنگار : 50604

جوان پرچمدار پیشرفت؛

جشن بزرگ "روز جوان" در گرگان برگزار می شود

جشن بزرگ "روز جوان" در گرگان برگزار می شود

ایسنا/گلستان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری جشن بزرگ روز جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در گرگان خبر داد.

 کریم علمی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) در راستای رویکرد سازمان ورزش و جوانان در جهت ایجاد نشاط اجتماعی جشن روز جوان در گرگان برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه مهدی شکوهی خواننده و مجید افشاری استندآپ کمدی خوب کشورمان در این مراسم هنرنمایی خواهند کرد، گفت: برگزاری مسابقه، مولودی خوانی و اهدای جوایز از جمله برنامه های این جشن مردمی است.

وی خاطر نشان کرد: این جشن در روز جمعه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در پارک بانوان در بلوار شهید صیاد شیرازی و با حضور مردم خونگرم شهر گرگان برگزار و به صورت مستقیم از سیمای مرکز گلستان پخش می شود.

علمی با اعلام اینکه خانه فرهنگ خورشید، ایستگاه صلواتی در محل مستقرمی کند تا از شهروندان عزیز گرگانی پذیرایی کند، اضافه کرد: جهت سهولت دسترسی مردم به پارک بانوان و با مساعدت رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری تعداد پنج دستگاه اتوبوس در میدان ولی عصر (عج) در روز جمعه ساعت ۱۵:۳۰ مستقر می شوند .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان بیان کرد: جشن روز جوان گرگان با همت  فرمانداری، سازمان حمل و نقل و مسافر و خانه های فرهنگ برگزار و با این برنامه به استقبال نوروز ۱۴۰۲ خواهیم رفت.

وی یادآوری کرد: غبارروبی مزار شهدا،  افتتاح مرکز اوقات فراغت جوانان استان در اردوگاه قرن‌آباد و ارائه خدمات اجتماعی رایگان، خدمات استخر رایگان، برگزاری مسابقات کتابخوانی تحت عنوان «جوان و انتخاب بزرگ»، مسابقات فرهنگی، گفت و شنود با مسئولان و افتتاح خانه جوان در استان گلستان، جشن بزرگ ازدواج آسان جوانان ترکمن‌صحرا با حضور هفت هزار نفر از جوانان، ویژه ۴۰ زوج با اهدا جهیزیه رایگان از دیگر برنامه های هفته جوان در استان گلستان است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha