• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401121309071
  • خبرنگار : 71460

توپخانه توپچی‌ها فعال می‌شود!

توپخانه توپچی‌ها فعال می‌شود!

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از بازگشت مهاجم گلزن خود به میادین خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال اعلام کرد که گابریل ژسوس در آستانه بازگشت از مصدومیت طولانی زانو است. 

آرسنال بعد از ۱۹ سال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و در حال حاضر در رده نخست جدول رده‌بندی قرار دارد و باید این هفته در خانه به دیدار بورنموث برود. برتری در دیدار عقب افتاده برابر اورتون باعث شد تا اختلاف آرسنال با سیتی تیم دوم به ۵ امتیاز برسد.

توپچی‌های لندنی مدت‌ها است بدون گابریل ژسوس در زمین حاضر می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد مصدومیت این بازیکن برطرف شده است و مهاجم برزیلی می‌تواند در حساس‌ترین مقطع فصل آماده حضور در میادین باشد. 

گابریل ژسوس آخرین بار در نوامبر برای تیم خود به میدان رفت و یکی از نفراتی بود که همراه برزیل در جام جهانی حضور داشت ولی او در جام جهانی قطر مصدوم شد.

مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال درباره بازگشت این بازیکن از بند مصدومیت گفت: بازگشت ژسوس به ترکیب دور نیست. البته نمی‌خواهم تاریخ خاصی را اعلام کنم اما او الان به خوبی در حال تمرین کردن است و آماده است تا بتواند برای تیم به میدان برود. هر زمان که صلاح دانستیم او را به زمین خواهیم فرستاد. او هر روز احساس بهتری دارد و پزشکان نیز وضعیت او را به خوبی دنبال می‌کنند. خوشبختانه مصدومیت چندان جدی نبود. ما می‌دانیم که ژسوس چه توانایی دارد و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

توپچی‌ها برای این بازیکن برزیلی ۴۵ میلیون پوند پرداخت کرده‌اند و او تا ژوئن ۲۰۲۷ قرارداد خواهد داشت. 

ژسوس در ژانویه ۲۰۱۷ با مبلغ ۳۲ میلیون یورو از باشگاه برزیلی پالمیراس به منچسترسیتی پیوست. در آن‌جا او ۹۵ گل در ۲۳۶ بازی به ثمر رسانده بود. او با من سیتی چهار بار قهرمان انگلیس، سه بار جام اتحادیه و یک بار جام حذفی را به دست آورد ولی وقتی سیتی، ارلینگ هالند را به خدمت گرفت، ژسوس تصمیم به رفتن از این تیم گرفت و راهی تیم آرسنال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha