• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401121309611
  • خبرنگار : 50348

مورایس: کاش می‌شد همه بازی‌ها را ببریم/ سپاهان را باور داشته باشید

مورایس: کاش می‌شد همه بازی‌ها را ببریم/ سپاهان را باور داشته باشید

سرمربی پرتغالی سپاهان با اشاره به مشکلات تیمش و گل خوردن در بازی‌های اخیر گفت: ای کاش می‌شد همه بازی‌ها را برد، اما اتفاق افتادن آن خیلی سخت است.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری بازی تیمش مقابل هوادار که فردا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هوادار تیم قابل احترامی مانند سایر تیم‌های لیگ است. از توان و امکاناتمان برای کسب ۳ امتیاز استفاده می‌کنیم. در هر بازی باید اول راجع به بازی فکر کنیم و فعلا تمام تمرکزمان برای بازی فردا با هوادار است.

تنها به پیروزی فکر می‌کنیم

وی با اشاره به اهمیت این بازی خاطرنشان کرد: هر بازی مهم و کلیدی است و دیدار با هوادار بازی متفاوتی نسبت به بازی‌های دیگر نیست. نگرش به بازی مهم است. برای برد به زمین می‌رویم و تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم.

لیگ برتر، لیگ آسانی نیست

مورایس با اشاره به کیفیت لیگ برتر ایران و نزدیکی تیم‌ها اظهار کرد: بنا به دلایل متفاوتی بازی‌های آسانی در پیش نداریم. لیگ آسانی نیست و بازی ها هم آسان نیستند. همیشه  یک اتفاق در بازی رخ می‌دهد و ما خود را برای برد در آن بازی آماده می‌کنیم، پس از آن به ۹ بازی آینده فکر می‌کنیم.

دنبال اتفاق عجیب و غریبی نیستیم

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد هوادار در این فصل، تصریح کرد: هوادار تیمی است که در ۶ بازی اخیر گل زیادی نخورده و برابر تراکتور فرصت زیادی داشتند که نشان‌دهنده بازی نزدیک و تنگاتنگ آن‌ها است‌. بازی آسانی نیست ولی دنبال اتفاق عجیب غریبی نیستیم، فقط می‌خواهیم با تمام توان بازیکنانمان برای پیروزی به میدان برویم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

مورایس با تاکید بر روند خوب تیمش یادآور شد: سپاهان با بیشترین آمار گل زده در صدر است. البته دو سه تیم در دفاع خوب هستند، اما هدف ما پیروزی است. طبیعتا دیگر تیم‌ها هم همین هدف را دارند. ضد حمله خوردن طبیعی است و باید جلوی گل خوردن را بگیریم. گاهی یا تیم حریف تکنیک دارد یا گاهی ما نتوانستیم در دفاع موفق باشیم.

انسان هستیم و ممکن است خطا کنیم

این سرمربی پرتغالی ادامه داد: برخی اوقات فرصت گل‌زنی داریم که با اشتباه فردی یا گروهی بازیکنان گل می‌خوریم. باید بپذیریم که این موضوعات هست. به دنبال ارتقاء در تمام موقعیت‌های تیم هستیم و شرایط خوبی داریم. بازی‌ها را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. به هر حال ما هم انسان هستیم و ممکن است خطا داشته باشیم که به علت عدم تمرکز است. با این حال باید حمایت کنیم و برای بازی بعد آماده شویم. ای کاش می‌شد همه بازی‌ها را برد، اما اتفاق افتادن آن خیلی سخت است.

می‌خواهم بازیکنانم به زمان حال فکر کنند

وی با رد احتمال استفاده نکردن از برخی بازیکنان در این بازی، تاکید کرد: بازی به بازی پیش می‌روم، به آینده فکر نمی‌کنم و تمام خودم را برای زمان حال می‌گذارم. نمی ‌دانیم چه رخ خواهد داد و از هر آنچه در اختیار دارم استفاده می‌کنم. می‌خواهم بازیکنانم در لحظه بازی کنند و لذت ببرند.

مورایس در پایان خطاب به هواداران تیمش گفت: تیم را حمایت کنید و باور داشته باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha