• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401121409974
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس کمیته امداد اردستان خبر داد:

برپایی ۶۵ جشن نیکوکاری در اردستان

برپایی ۶۵ جشن نیکوکاری در اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در ۶۵ پایگاه ثابت و سیار در مدارس و مراکز نیکوکاری شهرستان جشن احسان و نیکوکاری را برگزار می‌کنند و آماده دریافت کمک‌های مردم و خانواده‌ها هستند.

ابوالقاسم صادقی، صبح امروز(یکشنبه، ۱۴ اسفند) در مراسم نواختن نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه مصطفی اردستان با اشاره به چهل‌ و چهارمین سالگرد تاسیس کمیته امداد به فرمان امام(ره)، اظهار کرد: جشن نیکوکاری از امروز هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «هر روز عیدی دیگر است» در بیش از ۵۰ مدرسه شهرستان اردستان آغاز و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در آستانه سال نو برای تأمین بخشی از مایحتاج و هزینه‌های دانش آموزان نیازمند مدارس شهرستان، همدلی و همراهی اولیا و فرهنگیان ضروری است.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در ۶۵ پایگاه ثابت و سیار در مدارس و مراکز نیکوکاری شهرستان جشن احسان و نیکوکاری را برگزار می‌کنند و آماده دریافت کمک‌های مردم و خانواده‌ها هستند. همچنین روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه کمک‌های مردم نوع‌دوست جمع‌آوری می‌شود.

صادقی با بیان اینکه حدود ۸۴۱ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی اردستان هستند، تصریح کرد: جشن نیکوکاری روحیه تعاون و همکاری را بین دانش آموزان تقویت می‌کند و کمک‌های جمع آوری شده در مدارس شهرستان به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می‌شود.

وی گفت: توانمندسازی مددجویان و اشتغال‌زایی یکی از وظایف اصلی این نهاد حمایتی است و خوشبختانه هر ساله تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها تحت حمایت این نهاد توانمند می‌شود که در یک سال گذشته ۱۰۰ خانواده در شهرستان اردستان به خودکفایی و استقلال مالی رسیدند و از پوشش کمیته امداد خارج شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان، اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تا امروز حدود ۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌های بلاعوض، تسهیلات، درمان، تهیه جهیزیه، اشتغال، در قالب مستمری ماهیانه و... به مددجویان کمیته امداد اردستان تقدیم شده که ۷.۸ میلیارد تومان از این مبلغ از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha