• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401121410110
  • خبرنگار : 71234

شیخی خبر داد

هیات رئیسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان تعیین شد

هیات رئیسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان تعیین شد

سخنگوی کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان از تشکیل اولین جلسه این کارگروه و تعیین هیئت رئیسه آن خبر داد.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال دستور رئیس مجلس برای تشکیل کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان متشکل از چهار کمیسیون بهداشت و درمان، امنیت ملی و سیاست خارجی، آموزش و تحقیقات و شوراها، امروز اولین جلسه این کارگروه تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این جلسه اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان تعیین شدند؛ از کمیسیون بهداشت و درمان آقای خاتمی، ابراهیمی و بنده، از کمیسیون آموزش و تحقیقات آقای متفکر آزاد و وحیدی، از کمیسیون شوراها آقای آصفری و کاظمی و از کمیسیون امنیت ملی آقای همتی و کریمی قدوسی هستند.

شیخی در ادامه گفت: انتخابات هیئت رئیسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان نیز برگزار شد که بر اساس آن آقای کاظمی به عنوان رئیس، آقای کریمی قدوسی نایب رئیس، آقای وحیدی دبیر و بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

به گفته وی در این جلسه هر یک از نمایندگان عضو چهار کمیسیون مجلس به ارائه گزارشی از آخرین جلسات برگزار شده و نتایج حاصله پرداختند.

شیخی در پایان گفت: فردا نیز جلسه‌ای با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و پدافند غیرعامل برای ارائه آخرین گزارش تشکیل می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۴

نیروی واکنش سریع به این می گن

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۴ ۱۳:۵۷

آذرماه اولین مسمومیت رخ داد؛ الان رییس و نایب رییس و سخنگوی کارگروه بررسی مسمومیت ها تعیین شدند. خودتان را مسخره کرده‌اید یا ملت را؟

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۴ ۱۴:۰۱

از دور همی بگذرید. مردم نگرانند. یک بار هم که شده... اطلاع رسانی کنید و به جای کمیته.... خدا به این سادگی از شما که وقتکشی می کنید نخواهد گذشت مطمئن باسید.