• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401121511163
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل بیمه سلامت استان:

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، بِرند لرستان است

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، بِرند لرستان است

ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مورد نیاز و برند استان بوده و وظیفه ما حمایت از آن است.

دکتر محسن اسدبیگی در حاشیه بازید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری در حمایت از جمعیت، سیاست‌های مجلس، دولت و نظام که حمایت از افزایش جمعیت است بیمه سلامت نیز به عنوان حامی پای کار است.

وی ادامه داد: در این راستا برای زوجین نابارور دستورالعمل‌هایی وارد شده و بیمه به عنوان یک ارگان حامی در کنار این افراد حضور دارد.

اسدبیگی بیان کرد: از جهاد دانشگاهی لرستان ممنون هستیم که مرکزی مجهز با پرسنل آزمایشگاهی و درمانی خوبی دارند و امیدواریم خدمات آنها در استان جهت کمک به زوج‌های نابارور گسترده‌تر شود.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: طبق سیاست‌هایی که ما داریم حمایت‌ها حداکثری بوده و حمایت ۹۰ درصدی را که دولت اعلام کرده از بیمه شدگان در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام دو اقدام در استان، بیان کرد: در اقدام اول به صورت مستقیم از بیمه شدگان حمایت می‌کنیم و دوم بیمارانی که مراجعه می‌کنند را به عنوان نشان‌دار تعریف می‌کنیم که اگر خواستند جایی دیگر سرویس بگیرند قابل انجام باشد.

اسدبیگی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ زوج نابارور در لرستان داشته باشیم، اظهار کرد: حدود ۷۰۵ زوج نابارور استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و نشان‌دار شدند و به شکل‌های مختلف از آن‌ها حمایت‌هایی می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: بازدیدی که از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در خصوص نحوه حمایت‌ها هماهنگی‌هایی انجام می‌شود و قدم‌هایی را در جهت بیشترین حمایت خواهیم داشت و آن وظیفه و سیاستی که بر عهده ماست را انجام دهیم.

وی افزود: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مورد نیاز و برند لرستان بوده و وظیفه ما حمایت از آن است.

گفتنی است در این دیدار امین سلاحورزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گزارشی از فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری این واحد ارائه داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha