• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401121511472
  • خبرنگار : 30188

کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

ابتدا در ارتباط با یرق‌آلات شیشه سکوریت باید بدانید لوازمی هستند که برای حرکت و نصب شیشه‌های سکوریت مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته نکته مهم دیگر در خصوص یراق‌آلات شیشه سکوریت این است که در طول عمر و کیفیت کارکرد آنها نقش به سزایی دارد پس انتخاب یراق آلاتی باکیفیت بسیار بالا در نصب شیشه سکوریت بسیار مؤثری می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت درب اتوماتیک همتا، اگر قصد خرید شیشه بالکن ارزان را دارید می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های درج شده در بخش زیر با کارشناسان متخصص همتا تماس حاصل نمایید.

2552119-0912 – 02155449212

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع یراق آلات شیشه سکوریت بپردازیم. لازم است بدانید شناخت انواع یراق آلات شیشه سکوریت به شما  کمک می‌کند که تجهیزات مورد نیاز خودتان را به راحتی خریداری کرده و هنگام نصب آن با مشکلی مواجه نشوید.

  • لولا: لولا یکی از مهم‌ترین ابزارهای یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که به طور کلی وظیفه آن اتصال دو جسم به یکدیگر می‌باشد. لولاها بلبرینگی مکانیکی می‌باشند که مانند مفصل، زاویه‌ای محدود برای حرکت کردن را تشکیل می‌دهند. این لولاها در انواع گوناگونی مانند: استوپی، پارتیشن و حمامی در بازار وجود دارند.
  • ریل: ریل‌ها نیز دارای انواع مختلف و با کارایی‌های متفاوت می‌باشند که به صورت ریلی و کشویی باز و بسته می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • قفل شیشه سکورت: از قفل شیشه سکوریت برای افزایش ایمنی استفاده می‌شود. البته لازم است بدانید قفل شیشه با توجه به مکان قرارگیری دارای انواع مختلفی می‌باشد که شامل: قفل کمری، قفل پارتیشن هومه، قفل دستگیردار فرودگاهی، قفل پارتیشن مرونی ایتالیا و قفل ۱۰۵ می‌باشد. جنس قفل شیشه معمولاً از استیل می‌باشد.
  • ضربه‌گیر: ضربه‌گیر یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که در واقع پلاستیک فشرده و شفافی است که قابل نصب روی درب‌های کشویی و ریلی می باشد. لازم به ذکر است وظیفه این نوع یراق آلات شیشه سکوریت پر کردن فضای میان درب شیشه سکوریت و دیوار یا فریم است.
  • استوپ: یکی دیگر از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که در واقع کارایی آن برای نگهداری وزن شیشه و حرکت آسان و روان آن می‌باشد. لازم است بدانید داخل استوپ روغنی وجود دارد که کاربرد این روغن جلوگیری از تأثیرات تغییرات دما در فصل‌های گوناگون می‌باشد. استوپ‌ها در دو نوع رو کار و توکار وجود دارند.
  • فریم: فریم یکی دیگر از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که قابل نصب روی زمین و دیوار است و وظیفه آن مهار شیشه و جلوگیری از لرزش آن می‌باشد. در واقع فریم تأثیر به سزایی در مقاومت شیشه سکوریت دارد.
  • بست: این قطعه نیز یکی از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که کارایی آن در اتصال شیشه‌ها به یکدیگر و یا اتصال آنها به دیوار می‌باشد. بست‌ها نیز انواع گوناگونی دارند که شامل: بست۸۰*۴۰، ۱۲۰، ۱۰۸، گرد (۱۳۱)، نبشی و گونیایی می‌باشند.

خرید یراق شیشه سکوریت

برای خرید یراق شیشه سکوریت توصیه می‌شود ابتدا بهترین مرکز فروش آن را پیدا کرده و محصولات مورد نظر را خریداری کنید. در این بخش برای شناخت بیشتر شما با بهترین مرکز، اقدام به معرفی یکی از برترین مراکز فروش و برخی از ویژگی‌های این مرکز کرده‌ایم. همتا یکی از بهترین فروشگاه‌های تولید و فروش یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که برخی از ویژگی‌های خرید یراق شیشه سکوریت از همتا به شرح زیر است:

  • شما می‌توانید از طریق خرید یراق شیشه سکوریت از میان برترین تولیدات داخلی و خارجی با انواع یراق آلات شیشه آشنا شوید که همتا ارائه‌کننده بهترین و باکیفیت‌ترین یراق آلات می‌باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع یراق آلات شیشه سکوریت از طریق تلگرام کارشناسان متخصص و حرفه‌ای همتا در ارتباط باشید.
  • در صورت درخواست خرید محصولات یراق آلات شیشه سکوریت به صورت عمده و تکی اطلاعات لازم توسط متخصصان برای شما عنوان می‌شود.
  • امکان نصب حرفه‌ای و تخصصی و اجرای یراق شیشه سکوریت در صورت خرید

پیشنهاد ویژه: اگر قصد خرید یراق آلات شیشه سکوریت در فروشگاه همتا را دارید می‌توانید روی لینک کلیک کنید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های درج شده در صفحه اقدام به ثبت سفارش و خرید انواع یراق آلات شیشه سکوریت کنید.

لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

اگر به دنبال لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت هستید، ابتدا لازم است به چند نکته توجه داشته باشید.

برای خرید یراق آلات شیشه سکوریت حتماً به مراکز فروش یراق آلات شیشه مراجعه نمایید و قیمت چند مراکز معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و با اطمینان محصول را خریداری کنید. همتا یکی از معتبرترین مراکز فروش یراق آلات شیشه و پخش عمده یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که تمامی محصولات مربوطه را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نسبت به رقبا و سایرین به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت از طریق شماره‌های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان همتا در تماس باشید.

پیشنهاد ویژه: لازم است بدانید در صورت هر گونه بروز مشکل و خطا در نحوه عملکرد صحیح شیشه بالکنی باید اقدام به تعمیر آن کنید؛ بنابراین اگر قصد تعمیر شیشه بالکنی را دارید لازم است به صفحه آموزش رگلاژ درب شیشه ای مراجعه نمایید.

مرکز فروش یراق آلات شیشه در تهران

مرکز فروش یراق آلات شیشه در تهران

یراق شیشه سکوریت، لازم است بدانید مراکز و شرکت‌های ایرانی علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس، افغانستان، عراق و .... را انجام می‌دهند و  این نشان‌دهنده اطمینان و کیفیت عالی یراق آلات شیشه ایرانی می‌باشد. یکی از بهترین مرکزهای فروش یراق آلات شیشه در تهران فروشگاه همتا می‌باشد که شما می‌توانید به مراجعه به سایت همتا و مشاوره تخصصی با کارشناسان همتا از اعتبار این مرکز اطمینان حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha