• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121511483
  • منبع : نمایندگی همدان

"احمد جمشیدیان" سرمربی شهرداری همدان باقی می‌ماند

"احمد جمشیدیان" سرمربی شهرداری همدان باقی می‌ماند

ایسنا/همدان معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: تذکر کتبی و شفاهی به کادرفنی به علت کسب نتایج ضعیف اخیر داده‌ایم و روز گذشته در جلسه‌ای با احمد جمشیدیان، سرمربی تیم به این جمع‌بندی رسیدیم که باشگاه به بن بست تاکتیکی و فنی برنخورده و حتماً باید در دو بازی آینده چهار امتیاز کسب کنیم و اگر نتیجه لازم حاصل نشود ممکن است تصمیماتی جدید برای کادرفنی باشگاه در نظر بگیریم.

علیرضا شریفی دوشنبه ۱۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران و ورزشی نویسان، با اشاره به اینکه نزدیک به یک سال است در سمت معاونت ورزش که متولی تیم شهرداری است، حضور دارم، اظهار کرد: عدم دسترسی مستقیم به مباحث مالی به علت نداشتن ساختار واقعی یک باشگاه فرهنگی ورزشی باعث شده مشکلات بسیاری برای ما به وجود بیاید؛ ساختارسازی در باشگاه و حضور من به عنوان یک مدیرعامل می‌تواند کار را راحت‌تر کند تا اینکه به عنوان معاونت ورزش سازمان مسئول امورات تیم باشیم و درگیر بروکراسی اداری شویم.

وی افزود: تجهیز سالن بدنسازی، احداث زمین چمن مصنوعی، بازسازی مجموعه استخر شهرداری، بازیکن سازی در رده‌های پایه و داشتن عملکردی مناسب در رده‌های پایه فوتبال از اهم فعالیت‌های ما بوده است؛ تنها باشگاهی در همدان هستیم که در رده امید نیز تیمداری می‌کند.

شریفی تصریح کرد: در درگیری شدید اخیری که در بازی جوانان ما رخ داد سعی کردیم حاشیه‌های آن را کنترل کرده و با خاطیان که مربیان آن بازی بودند و تقصیر بیشتری دارند به شدت برخورد قضایی خواهیم کرد و هیچ بخششی در کار نخواهد بود!

"احمد جمشیدیان" سرمربی شهرداری همدان باقی می‌ماند


وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی کنونی و افزایش قیمت‌ها، بهای خدمات برای یک تیم فوتبال بسیار بالا است اما با تمام این مشکلات ما از نتایج کسب شده توسط شهرداری راضی نیستیم.

معاون ورزشی این سازمان بیان کرد: برای نخستین بار است که تمام مطالبات آکادمی که نزدیک به پنج میلیارد بود را تمام و کمال پرداخت کردیم و نخستین باشگاهی هستیم که زمین، سالن تمرینی و استخر اختصاصی دارد اما نباید تیم خود را با تیم‌های متمول و پولدار صدر جدول مقایسه کنیم.

وی تاکید کرد: تذکر کتبی و شفاهی به کادرفنی به علت کسب نتایج ضعیف اخیر داده‌ایم و همچنین روز گذشته جلسه‌ای با احمد جمشیدیان سرمربی تیم برای تعیین تکلیف فنی وضعیت باشگاه برگزار کردیم و در این جلسه به این جمع‌بندی رسیدیم که باشگاه به بن بست تاکتیکی و فنی برنخورده و کادرفنی می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

شریفی اضافه کرد: حتی جمشیدیان اشاره کرد که اگر زمانی متوجه شود که کاری از دستش برنمی‌آید خودش می‌رود و لازم است بگویم بازیکنان از ما درخواست کردند که از کادرفنی حمایت کنیم و البته ما هم قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: از احمد جمشیدیان و کادرفنی وی حمایت می کنیم و او در باشگاه حضور خواهد داشت و باید در دو بازی آینده حتما چهار امتیاز کسب کنیم و اگر در این دو بازی نتیجه‌ای حاصل نشود ممکن است تصمیماتی جدید برای کادرفنی باشگاه در نظر بگیریم و تغییراتی صورت گیرد.

شریفی بیان کرد: تیم شهرداری را بنا بر برنامه پنج ساله و مصوبه باشگاه‌داری شورای شهر با هزینه‌ای محدود به نسبت تیم‌های متمول بستیم و در اندیشه صعود به لیگ برتر در این برنامه چند ساله نیز هستیم و به ورود سرمایه‌گذاران به صورت جدی نیز فکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: بابت انجام برفروبی زمین چمن ورزشگاه حاجی بابایی آن هم در زمان بحران و اوج بارش برف در همدان از سازمان لیگ نامه تشویقیه به علت برگزاری مسابقات دریافت کردیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با تاکید بر اینکه همواره قدردان تلاش‌های ورزشی نویسان همدانی هستیم، اظهار کرد: تلاش‌های بی‌وقفه و حضور اصحاب رسانه در کنار باشگاه شهرداری و ایستادگی و مقاومت در برابر انحلال باشگاه کاری بزرگ و ستودنی بود و امیدواریم همیشه این حمایت‌ها باشد و مدیریت در کنار کادرفنی پذیرای انتقاد ورزشی نویسان است و مشکلی با این موضوع ندارد.

شریفی در پاسخ به انتقاد ورزشی نویسان در رابطه با موضوع ورزش محلات، مطرح کرد: بنده تصمیم‌گیر کلان ورزش محلات و تمام امورات آن نیستم و وظایف سازمان به طور شفاف مشخص است و همواره سعی کرده‌ایم در حد توان و وظیفه‌ای که داریم در ورزش محلات و شهروندی حضور داشته باشیم؛ سعی می‌کنیم ورزش محلات را صرفاً در سطح استعدادیابی اجرا کنیم.

"احمد جمشیدیان" سرمربی شهرداری همدان باقی می‌ماند

گفتنی است؛ طی مدت اخیر درگیری رسانه‌ای میان سرمربی باشگاه و برخی از ورزشی نویسان صورت گرفت و ورزشی نویسان در این جلسه با بیان اینکه دلسوز فوتبال و ورزش هستند خواستار پذیرش نقد از سوی معاونت این سازمان و کادرفنی شدند.

به گزارش ایسنا، این نشست خبری نسبتاً طولانی با نظرات و انتقادات مختلف از سوی تمام ورزشی نویسان همراه شد و ورزشی نویسان خواهان شفاف‌سازی وضعیت کادرفنی در ادامه راه نیم فصل دوم لیگ یک بودند که برخی از آنها خواهان اخراج و برخی خواهان ابقای احمد جمشیدیان بودند که در نهایت معاونت ورزش این سازمان خبر از ابقای این سرمربی بومی داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha