• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401121511524
  • خبرنگار : 71594

حسین‌زاده: گام‌های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ اقدامی جهادی محسوب می‌شود

حسین‌زاده: گام‌های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ اقدامی جهادی محسوب می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی گام‌های بسیاری برداشته و کارهای جهادی این نهاد انقلابی نمونه‌ای از فرهنگ‌ سازی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین حسین‌زاده امروز (دوشنبه - ۱۵اسفند) در حاشیه بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی و به فرموده رهبر معظم انقلاب مولود مبارک انقلاب است، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه فرهنگ، بهداشت و صنعت منشأ برکات بسیار زیادی بوده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه صنعت نفت تجهیزات بسیار کاربردی را تولید کرده که شاید قبلا فناوری ساخت این تجهیزات در اختیار چند کشور محدود قرار داشت.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: باید به جهاددانشگاهی بیش از پیش توجه شود، زیرا منشأ خدمات فراوانی بوده است.

حسین‌زاده جوانان دانشگاهی را سند پیشران توسعه فرهنگی کشور خواند و در این رابطه تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی گام‌های بسیاری برداشته و کارهای جهادی این نهاد انقلابی خود نمونه ‌ای از فرهنگ‌ سازی محسوب می‌شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی بر آمادگی مجلس برای کمک به جهاددانشگاهی نیز تاکید کرد و گفت: مجلس آمادگی دارد تا به این نهاد کمک کند تا بتواند به فعالیت‌های جهادی خود مانند سابق ادامه دهد.

نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» با شعار «جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده و تا روز سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی دایر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha