• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401121611938
  • خبرنگار : 71506

فرهادیان: هنوز تایید صلاحیت‌های انتخابات‌ بعدی هم مشخص نیست

فرهادیان: هنوز تایید صلاحیت‌های انتخابات‌ بعدی هم مشخص نیست

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: «نهادهای نظارتی هنوز پاسخ تاییدیه‌ها را نداده‌اند و ممکن است همین مشکل برای انتخابات دیگر هم به وجود بیاید. امیدوارم تا روزهای آینده پاسخ استعلام کاندیداهای انتخابات فدراسیون‌های دیگر از جمله کاراته بیاید و ما مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته باشیم.»

به گزارش ایسنا، آرش فرهادیان پس از لغو مجمع فدراسیون کاراته در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها بر اساس اساسنامه که به تایید هیات وزیران رسیده انجام می‌شود. ما نیز همه کارها را طبق اساسنامه انجام دادیم تا انتخابات در موعد مقرر برگزار شود. در این اساسنامه زمان مشخصی برای تایید کاندیداها نیامده است. تمام تلاش ما برگزاری انتخابات بود و حتی دیشب تا پاسی از شب دوستان حراست وزارت ورزش با نهادهای نظارتی ارتباط گرفتند تا انتخابات برگزار شود اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردند. بنده از همه اعضای مجمع و اصحاب رسانه برای تاخیر در مجمع عذرخواهی می‌کنم اما تلاش ما این بود که تا آخرین لحظه انتخابات کاراته برگزار شود.

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی افزود: نامه‌ای از مرکز حراست وزارت ورزش به دست ما رسید که به دلیل نرسیدن تاییدیه‌ها شما نمی‌توانید مجمع را برگزار کنید. با همه زحمتی که مرکز حراست وزارت ورزش برای گرفتن استعلام‌ها کشید ما باید به نظرشان احترام بگذاریم. قرار شد مجمع بعدازظهر دوشنبه برگزار شود. صبح انتخابات جودو و بعدازظهر هم انتخابات کاراته برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه همه تلاش ما این است انتخابات فدراسیون‌ها تا پایان سال در موعد مقرر برگزار شود، گفت: البته امیدوارم سرنوشت مشابه‌ای برای انتخابات‌های دیگر رقم نخورد. نهادهای نظارتی هنوز پاسخ تاییدیه‌ها را نداده‌اند و ممکن است همین مشکل برای انتخابات دیگر هم به وجود بیاید. امیدوارم تا روزهای آینده پاسخ استعلام کاندیداهای انتخابات فدراسیون‌های دیگر از جمله کاراته بیاید و ما مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

فرهادیان در پاسخ به این سوال که پولادگر عنوان کرده حتی اگر تاییدیه‌های کاراته تا دوشنبه نیاید باز انتخابات را برگزار می‌کند، گفت: آقای پولادگر به احترام مجمع این حرف را زده‌اند. زمانی که قرار شد مجمع برگزار نشود اما از معاون محترم درخواست کردیم به احترام اعضای مجمع به جلسه بیاییم و اعلام کنیم در تاریخ دیگری برگزار می‌شود. اگر دوستان نامه مجدد بفرستند مجمع برگزار نشود بله درست است اما به احتمال زیاد دوستان کمک می‌کنند تا انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha