• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401121611953
  • خبرنگار : 50553

برگزاری جشن نیکوکاری «نذر امید» در قزوین

برگزاری جشن نیکوکاری «نذر امید» در قزوین

ایسنا/قزوین معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن نیکوکاری «نذر امید» از ۱۴ اسفند آغاز شده است و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد. این جشن در ۱۲۴۴ مدسه و در صورت کلی در بیش از ۲۴۰۰ مدرسه، پایگاه و مصلی‌های نماز جمعه با شعار هر روز عیدی دیگر است، برگزار خواهد شد.

همت امانی در حاشیه جشن نیکوکاری «نذر امید» که امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در قزوین آغاز شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالروز تأسیس کمیته امداد مزین به هفته احسان و نیکوکاری است و هر ساله در این هفته، جشن نیکوکاری را با ۲ هدف در سطح کشور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری جشن نیکوکاری، فرهنگ‌سازی احسان، انفاق و نیکوکاری است و یقین داریم اگر در اجرای این فرهنگ‌سازی موفقیت لازم را به دست بیاوریم به هدف دوم که تأمین مایحتاج نیازمندان در آستانه سال جدید است، خواهیم رسید.

این مسئول تأکید کرد: جشن نیکوکاری «نذر امید» از ۱۴ اسفند آغاز شده است و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد. این جشن در ۱۲۴۴ مدسه و در صورت کلی در بیش از ۲۴۰۰ مدرسه، پایگاه و مصلی‌های نماز جمعه با شعار هر روز عیدی دیگر است، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: از امروز ۱۶ اسفند جشن ملی نیکوکاری در سطح کشور با حضور خیرین و به صورت نمادین از مسجد جمکران آغاز شده است.

امانی گفت: برای این جشن پیش‌بینی کرده‌ایم جمعاً ۲۲ میلیارد تومان از سوی مردم کمک‌های نقدی جمع آوری شود که تا کنون ۱۳ میلیارد به صورت نقد و کالا مساعدت شده و انتظار داریم تا پایان جشن رقم مساعدت‌ها افزایش یاید.

این مسئول در پایان تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد خوشبختانه شاهد مشارکت‌، استقبال و اعتماد مردم هستیم و تا به امروز هم ۲۰۰ میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف از سوی مردم کمک نقدی صورت گرفته است که این رقم نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha