• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401121612192
  • خبرنگار : 71575

مرفاوی: کار سختی داشتیم اما پیروز شدیم

مرفاوی: کار سختی داشتیم اما پیروز شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید با جنگندگی بازیکنانش توانست ویتنام را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

به گزارش ایسنا، صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در نشست خبری پس از دیدار ایران و ویتنام که با برتری ۳ بر یک شاگردانش همراه شد، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. تیم ویتنام هم قطر را شکست داده بود و هم استرالیا را. ما کار دشواری داشتیم زیرا این تیم از نظر تاکتیکی و فنی منسجم بود. ما نیاز به این ۳ امتیاز داشتیم و با یک انسجام تیمی، توانستیم در دفاع و حمله بالانس باشیم و بازی را ببریم.

وی ادامه داد: ما شرایط بسیار سختی داشتیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، از گردونه رقابت‌ها کنار می‌رفتیم. ما می‌دانستیم که ویتنام چه تاکتیکی دارد و با توجه به سبک بازی آن‌ها، تاکتیک و شیوه خود را تغییر دادیم. از نظر فیزیکی و مهارت‌های فردی، بهتر از حریف بودیم و با این مهارت‌ها به همراه روحیه جنگندگی بازیکنان، توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره رویارویی با حریف بعدی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی توضیح داد: برای ما فرقی نمی‌کند که به ازبکستان بخوریم یا عراق. تمام تیم‌هایی که در این جام حضور دارند، توانمند و قابل احترام‌اند و برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهیم و به اهداف خود برسیم.

ای در پایان گفت: بازی با ویتنام برای ما سخت‌تر از استرالیا بود. در دیدار با استرالیا مستحق باخت نبودیم و حداقل حق ما، مساوی بود. ویتنام تیمی سختکوش و با برنامه بود و بازی با تیمی که دو دیدار قبلی خود را برده، سخت‌تر است زیرا آنها آرامش روانی دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۶ ۱۸:۱۱

آفرین بسیار بسیار عالی بود،جنگنده،خوش تکنیک،کم اشتباه،حرفه ای و مطمئن.خیلی بهتر از تیم ملی بزرگسالان هستند و حتی در جام جهانی چنین تیمی بیشتر به درد ما می خورد.عالی و در حد تیم‌های حرفه ای دنیا بازی می‌کنند.