• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401121612294
  • خبرنگار : 71594

داوودی: مجلس آمادگی دارد در حوزه تدوین برنامه هفتم به جهاد دانشگاهی کمک کند

داوودی: مجلس آمادگی دارد در حوزه تدوین برنامه هفتم به جهاد دانشگاهی کمک کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که آمادگی داریم در حوزه قانونگذاری به جهاد کمک کنیم، چراکه یک جهت اصلی جهاد دانشگاهی دانشگاه است که ستون اصلی علمی پیشرفت کشور می باشد.

به گزارش ایسنا، یوسف داوودی در آخرین روز از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» که در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: من از تلاش‌های اعضای جهاد دانشگاهی که بسیار مومن، ارزشی و فعال در حوزه های علمی و دانش بنیان هستند و کارهای خوبی را هم در این زمینه انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس که در حوزه های انرژی های نو هم مسئولیت دارم و در کمیسیون صنایع و معادن به ویژه حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان آماده همکاری با این نهاد هستیم.

رئیس فراکسیون انرژی های نو مجلس با تاکید بر اینکه تا جایی که می توانیم به این نهاد کمک خواهیم کرد، افزود: سال گذشته از نمایشگاه این نهاد در دانشگاه تهران بازدید کردم و در آنجا دیدم که این مجموعه تا چه اندازه در زمینه فناوری های جدید در حوزه های مختلف اعم صنایع، الکترونیک و داروهای گیاهی خوب کار کرده و برای من بسیار جالب بود.

داوودی افزود: در حوزه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان این نهاد فعالیت های جالبی دارد و کارهای تحقیقاتی خوبی نیز در حوزه هوا و فضا انجام داده بودند که بسیار عالی بود.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من یکی از نمایندگان تدوین قانون برنامه هفتم توسعه در مجلس هستم عنوان کرد: آمادگی داریم در حوزه قانونگذاری خود به جهاد کمک کنیم، زیرا یک جهت اصلی جهاد دانشگاهی دانشگاه است که ستون اصلی علمی پیشرفت کشور می باشد و جهت دیگر نیز دانشجوها و اساتید قرار دارند در نتیجه این نهاد این ظرفیت را دارد که در حوزه دانش بنیان، ایجاد اشتغال و فناوری های جدید پیشتاز باشد و ما نیز به آن کمک می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha