• پنجشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401121812849
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

همه چیز درباره اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در خراسان جنوبی

همه چیز درباره اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمامی خانوارهای مشمول دریافت یارانه می‌توانند از طرح کالا برگ الکترونیکی استفاده کنند.

غلامرضا اشرفی، چهارشنبه شب ۱۷ اسفند در حاشیه برگزاری نمایشگاه ضیافت و کالاهای اساسی در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالا برگ الکترونیکی، از جمله طرح‌های مهمی است که در حال حاضر توسط دولت در سطح کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در استان‌ها نیز تکالیفی بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده است تا این طرح به بهترین نحو انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی حدود ۲۴۳ هزار خانوار که شامل ۱۴۳ هزار خانوار شهری و ۱۰۰ هزار خانوار روستایی هستند می‌توانند از مزیت این طرح استفاده کنند.

اشرفی با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته در سراسر کشور اجرایی شده است، تصریح کرد: همچنین این طرح ابتدا در چهار استان به صورت پایلوت شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای این طرح در خراسان جنوبی سه جلسه هماهنگی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی اعم از جهادکشاورزی، صنعت و معدن، اصناف، تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌هایی که در حوزه مواد غذایی نقش اساسی دارند می‌توانند با مراجعه به بستر «شما» نسبت به نصب و راه اندازی این کالا برگ اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به کالاهای اساسی مشمول این طرح اشاره و یادآور شد: ۱۰ کالای اساسی شامل ماکارونی، تخم مرغ، مرغ، قند، شکر، روغن، پنیر، ماست و شیر و کالاهایی که بحث امنیت و سلامت غذایی خانوارها را دربرمی‌گیرند مشمول این طرح هستند.

اشرفی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۰ فروشگاه در سطح استان تقاضای نصب و راه اندازی این کالابرگ را داشتند، اظهار کرد: امید است شاهد استقبال خوبی از این طرح در استان باشیم.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح هیچ گونه هزینه‌ای برای فروشگاه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود، افزود: این طرح ویژه مشمولین دریافت یارانه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: اعتبار این کالابرگ ها به دو صورت است، بخشی هنگام خرید به صورت یارانه کسر شده و بخشی به صورت نقدی توسط مراجعه کننده پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha