• جمعه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401121813155
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت چهارم سریال رهایم کن کیفیت عالی و مستقیم

دانلود قسمت چهارم سریال رهایم کن کیفیت عالی و مستقیم

قسمت چهارم سریال رهایم کن روز جمعه ساعت هشت با کیفیت عالی و لینک مستقیم منتشر خواهد شد. برای دانلود قسمت چهارم این سریال تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، قسمت 4 سریال رهایم کن روز جمعه ساعت 8 صبح از زردفیلم برای دانلود در دسترس قرار گرفت. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی با ژانر درام، عاشقانه یکی از بهترین سریال‌های نمایش خانگی امسال حساب می‌شود.

تعداد قسمت‌ها: 25 قسمت

روزهای پخش: جمعه‌ها ساعت 8 صبح

شما می‌توانید برای دانلود قسمت 4 سریال رهایم کن به لینک زیر مراجعه کنید. در این سریال بازیگران معروفی همچون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و آزاده صمدی هنرنمایی می‌کنند.

دانلود قسمت چهارم سریال رهایم کن کیفیت عالی و مستقیم

<دانلود قسمت چهارم سریال رهایم کن>

درباره قسمت 4 سریال ایرانی رهایم کن

سریال رهایم کن ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ پخش شد. این سریال جمعه‌ها ساعت ۸ صبح از زرد فیلم پخش می‌شود. به‌ زودی تعداد قسمت‌های نهایی این سریال هم مشخص خواهد شد اما طبق شنیده‌ها این سریال حدود 25 قسمت دارد.

همچنین شما می‌توانید تمامی قسمت‌های این سریال زیبا را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود سریال رهایم کن

معرفی بازیگران قسمت چهارم سریال رهایم کن

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی

نقد و بررسی تا قسمت 4 سریال رهایم کن

سریال رهایم کن از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کرده و در طول مدت زمان یک ساعته هر قسمت، با گریزی که به داستان‌ها و ماجراهایی که هر کدام از کاراکترها با آن درگیر هستند می‌زند، مانع از خستگی و کسالت تماشاگر شده و او را برای دنبال کردن سرنوشت شخصیت‌ها، مشتاق می‌کند. سریال رهایم کن با چند خط داستانی مجزا به شکلی موازی در کنار یکدیگر روایت می‌شوند. شما می‌توانید قسمت بعدی این سریال زیبا یعنی دانلود قسمت پنجم سریال رهایم کن را هفته آینده از زردفیلم دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha