• جمعه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401121913541
  • خبرنگار : 71469

علت غیبت وزیر ورزش در افتتاحیه بازی‌های بین‌المللی نوروز

علت غیبت وزیر ورزش در افتتاحیه بازی‌های بین‌المللی نوروز

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره علت حضور نیافتن وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه بازی‌های بین‌المللی نوروز، توضیح داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز (جمعه) در حاشیه مراسم افتتاحیه بازی‌های بین‌المللی نوروز که در سالن بسکتبال آزادی در حال برگزاری است، اظهار کرد: نوروز یک آیین باستانی است و چندین کشور در رابطه با آن مشترک هستند و امیدوار هستیم این دوره به عنوان آغازی برای برگزاری دوره‌های بعدی مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مسابقات ویژه بانوان است و با حضور ۲۲ کشور و ۳۷۸ ورزشکار خارجی در ۹ رشته ورزشی از فردا آغاز می‌شود و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه برگزاری مسابقات را نشان می‌دهد. امیدوار هستیم در سال‌های آینده به صورت با شکوه‌تر و با حضور ورزشکاران ۴ قاره جهان برگزار شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در روزهایی که رسانه‌های غربی به شدت در حال تخریب ما هستند و فضای کشور را ناامن نشان می‌دهند، حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در ایران و برگزاری این مسابقات پاسخی برای تمام کشورهای جهان مبنی بر امنیت، استقلال و ثبات نظام کشور و دولت است.

وی درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در این مراسم خاطرنشان کرد: با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و مقدای ریه او دچار ناراحتی است و شرایط حضور را - با وجود اینکه بسیار علاقمند بود در مراسم حضور یابد - نداشت و پزشک او این اجازه را نداد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و جوانان، گفت: امیدوار هستیم هرچه سریع‌تر شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان در وزارت‌خانه و مراسم این‌چنینی باشیم.

پولادگر در مورد حضور کشورهای خارجی در ایران و میزبانی از مسابقات ورزشی، اظهار کرد: این مسابقات با طراحی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم میزبانی رویدادهای رسمی قاره ای و جهانی را در رشته های المپیکی به دست آوریم و از این توانمندی برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: طی مدت اخیر رویدادهای جهانی و قاره‌ای داشته‌ایم و آخرین رویداد نیز مسابقات جهانی رشته کبدی بود و قطعا می‌توانیم در سایر رشته‌ها نیز شاهد میزبانی‌های بیشتر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha