• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401122114771
  • خبرنگار : 71560

بیگی‌نژاد: نباید بدنه نخبگانی را در مقابل ایثارگران قرار داد

بیگی‌نژاد: نباید بدنه نخبگانی را در مقابل ایثارگران قرار داد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده خودم را مخلص ایثارگران می دانم و حرف بنده این است که نباید در جامعه دو قطبی ایجاد کرد و بدنه نخبگانی را در مقابل ایثارگران قرار داد.

به گزارش ایسنا، هادی بیگی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی و در واکنش به اظهارات احمد امیر آبادی فرهانی، بیان کرد: پیش از آنکه بخواهم به آمار بیان شده اشاره کنم، لازم است به این نکته تاکید کنم که بنده خود را مدیون و مخلص ایثارگران می دانم و ارادتمندی بنده در شهر خودم به این قشر واضح است. تکریمی که بنده راجع به ایثارگران، رزمندگان و کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند، واضح است.

وی در ادامه اظهار کرد: جمله ای که آن روز بیان کردم این بود که وزارت نفت از بین معدل الف های دانشگاه نفت یعنی کسانی که رتبه های برتر هستند نیرو جذب می کند. بنابراین زمانی که ما سمت های ستادی را پر می کنیم و اجازه نمی دهیم این افراد وارد رقابت برای جذب شوند، بدنه نخبگانی را در مقابل ایثارگران قرار می دهیم، بنده بیان نکردم که ایثارگران بی سواد هستند، اصلا اینگونه نیست بلکه بیان کردم بدنه نخبگانی را در برابر این افراد قرار می دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آماری که مطرح شد را بنده از وزارت نفت گرفتم تایید آن را از نهاد رسمی امور استخدامی گرفتم، اینکه بیان شود فلان شخص کذب گفته، آیا اخلاق و منطق است؟ براساس چه چیزی این حرف ها مطرح شد؟ چرا اجازه می دهیم حرف هایی که می دانیم چالش زا است و برای مجلس مشکل ایجاد می کند بیان شود.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده این آمار را از وزارت نفت و تایید آن را از اداره استخدامی کشور گرفتم. ما ایثارگران را زحمتکشان این انقلاب می دانیم، کسانی می دانیم که برای این انقلاب خون، جان، آبرو و مال خود را دادند، ما هیچ زمانی این موضوع را فراموش نمی کنیم، اما کاری نکنیم که دوقطبی ایجاد شود و هجمه علیه این عزیزان اتفاق بیفتد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: ما هر چه داریم از ایثارگران و جانبازان است. نخبگان نیز جای خود را دارند. این صحبت ها با یکدیگر مغایرتی ندارد. ما مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha