• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401122114846
  • خبرنگار : 30188

خرید آجر لعابی باکیفیت برای نمای ساختمان

خرید آجر لعابی باکیفیت برای نمای ساختمان

برای داشتن یک خرید جذاب و مطمئن در راستای آجرهای لعاب‌دار و روکش‌دار بهتر است بدانید چه ویژگی‌هایی را باید مدنظر قرار داد؛ جدا از این موارد بهتر است با کاربرد آنها نیز آشنا شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از امیران نما، آجر لعاب‌دار یا همان آجر لعابی، یک نوع آجر سفالی است که با استفاده از خاک رس و لعاب ساخته می‌شود و سطح آن صیقلی و براق است؛ به دلیل داشتن لعاب در سطح خود، این آجرها دارای جذب آب پایینی در سطح خود هستند که باعث می‌شود بعد از نصب شوره نزنند.

آجر لعاب‌دار در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود، از جمله فیروزه‌ای، قهوه‌ای، مشکی، زرد، آبی و کرمی رنگ از عمده تولیدات آجرهای لعابی هستند. انتخاب رنگ بستگی به سلیقه و نیاز سازنده و مشتری دارد؛ همچنین، برخی شرکت‌های تولیدکننده آجر لعابی، همچون امیران امکان سفارشی‌سازی رنگ و طرح آجرها را برای مشتریانشان فراهم می‌کنند.

همچنین اگر می‌خواهید راجع‌ به انواع آجر لعابی و لعاب‌دار بیشتر بدانید و با کاربردهای آجر لعاب‌دار (آجر روکش‌دار) آشنا شوید می‌توانید به صفحه آجر لعابی سایت امیران نما مراجعه کرده و با آن‌ها آشنا شوید.

نقش آجر لعابی در نمای سنتی ساختمان

آجر لعابی به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در نمای سنتی ساختمان‌ها، دارای نقش بسیار مهمی است. این نوع آجر به دلیل صیقلی و براق بودن سطح آن، به‌ راحتی می‌تواند باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا و طبیعی در نمای سنتی ساختمان شود.

در ساختمان‌های سنتی، آجر لعابی به عنوان عنصری برای ساخت دیوارها، ستون‌ها، قرنیزها و تراشه‌های نمای بیرونی به کار می‌رود؛ همچنین، این نوع آجر به دلیل ویژگی‌هایش مانند سختی و مقاومت در برابر خوردگی و هوازدگی، به عنوان یک ماده ساختمانی پرکاربرد در ساختمان‌های سنتی محسوب می‌شود.

نمونه آجر لعابی (لعابدار) در رنگ های قهوه ای، سبز، فیروزه ای و مشکی خالدار در ابعاد مختلف

استفاده از آجر لعابی در نمای سنتی ساختمان، به دلیل جلوه‌ای زیبا، طبیعی و سنتی که به ساختمان می‌بخشد، همواره مورد توجه سازندگان و طراحان بوده است و امروزه نیز در ساختمان‌هایی با معماری سنتی و طبیعی همچنان به کار می‌رود.

استفاده از آجر لعابی در کنار آجرهای قزاقی و سنتی

استفاده از آجر لعابی در کنار آجرهای قزاقی می‌تواند به شکلی زیبا و کاربردی در طراحی و ساختمان‌ها استفاده شود. این دو نوع آجرها، از نظر رنگ و بافت متفاوت هستند و می‌توانند با هم ترکیب شوند تا به طرحی منحصر به‌ فرد و زیبا دست‌ یافت.

آجرهای لعابی به دلیل دارا بودن یک لایه لعابی و تقریباً عایق روی سطح آن‌ها و مقاومت بالا در آب‌وهوای سرد و بارانی باعث استفاده از آجرهای لعابی در بخش‌هایی از ساختمان مانند بالکن‌ها، دیوارهای خارجی و نواحی با تماس مستقیم با عناصر طبیعی همچون باد، باران و تابش نور خورشید به خوبی پاسخگو خواهد بود.

آجرهای قزاقی نیز از سطح نامنظمی برخوردارند که بافت آن‌ها مشابه سنگ طبیعی و به صورت سنتی است. آجرهای قزاقی به خاطر مقاومت بالا در برابر آب و هوا، مقاومت در برابر سایش و خوردگی و تحمل فشار و وزن بالا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت‌وسازهایی هستند که نیاز به یک پوشش سخت و مقاوم دارند.

انواع آجر روکش دار (آجر لعابی) در مدل های مختلف ال، پلاک و نیمه با رنگ های مختلف

بنابراین، استفاده از آجر لعابی در کنار آجرهای قزاقی، به دلیل ترکیب زیبای سنتی و عملکرد کاربردی، می‌تواند در طراحی و ساختمان‌هایی که می‌خواهید برای مدت طولانی استفاده کنید، مفید باشد. زیبایی و طبیعی جلوه دادن نمای ساختمان شما با متریالی همچون آجر قزاقی لعابی تضمین خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید جهت دریافت قیمت آجر قزاقی در سال 1402 به وب‌سایت رسمی شرکت آجر گستر امیران مراجعه کرده و از آخرین قیمت انواع آجر قزاقی مطلع شوید.

انواع آجرنما لعابی

آجرنما لعابی یک نوع آجر است که دارای لایه‌ای از لعاب روی سطح آن است که به آن زیبایی، مقاومت در برابر عوامل آب‌وهوایی مانند باران، برف و شرایط نامساعد محیطی می‌بخشد. انواع آجرنما لعابی شامل آجر لعابی کاملاً یک‌دست، آجر لعاب‌دار با طرح، آجر روکش‌دار برشی و آجر لعابی فیروزه‌ای می‌شود.

آجر لعابی فیروزه‌ای پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع آجر لعابی

آجر لعابی فیروزه‌ای یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع آجر لعابی است. این نوع آجر نما به دلیل زیبایی، مقاومت، سازگاری با سایر رنگ‌ها و قابلیت ترکیب با مصالح دیگر مانند سنگ، سیمان و چوب، در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. علاوه‌ بر آن، آجر لعابی فیروزه‌ای به دلیل نورپردازی زیبایی که در محیط اطراف ایجاد می‌کند، برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به‌ عنوان‌ مثال، آجر لعابی فیروزه‌ای در نمای خارجی ساختمان‌ها، در پله‌ها، محوطه‌ها و سردرهای ساختمان‌ها به کار می‌رود. در کنار آن، آجر لعابی فیروزه‌ای در داخل ساختمان‌ها نیز برای پوشش دیوارها، ستون‌ها، سقف و کف استفاده می‌شود. به دلیل ویژگی‌های مذکور، آجر لعابی فیروزه‌ای یکی از پرطرفدارترین انواع آجرنما در بین معماران و سازندگان است.

خرید آجر لعابی باکیفیت برای نمای ساختمان

برای خرید بهترین کیفیت آجر لعابی برای نمای ساختمان، بهتر است ابتدا با مشاوران مجرب در این زمینه صحبت کنید. مشاوره با متخصصان ساختمان، شما را در مورد بهترین نوع آجر لعابی برای نمای ساختمان و نیز مقداری که به آن نیاز دارید، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین، برای خرید آجر لعابی بهتر است به مراکز تولید معتبر و تخصصی آجر نما مراجعه کنید. در این کارخانه‌ها، معمولاً انواع مختلف آجر لعابی برای نمای ساختمان وجود دارد و مشاوران مجرب آن‌ها می‌توانند شما را در انتخاب بهترین نوع آجر لعابی برای نمای ساختمان کمک کنند.

یکی از قوی‌ترین مجموعه‌هایی که می‌تواند شما را برای خرید این نوع آجر راهنمایی کند شرکت امیران نما است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت امیران نما از بهترین مشاوره‌ها برای نمای ساختمان خود استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha