• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401122215747

مدیرعامل توزیع برق شیراز اعلام کرد:

آماده باش ۶۰ گروه عملیاتی برق شیراز برای بهار

آماده باش ۶۰ گروه عملیاتی برق شیراز برای بهار

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از آمادگی و همراهی 60 اکیپ و گروه عملیاتی این شرکت برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در ایام پایانی امسال و تعطیلات نوروزی خبر داد.

محمدرضا سلاحی دوشنبه ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اتخاذ تصمیمات لازم و تجهیز گروه‌های عملیاتی پیشواز بهار از اول اسفند امسال با هدف ایجاد و ارتقاء آمادگی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1402 خبر داد و گفت: امسال با توجه به بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا و پیش بینی حجم عظیم مسافران نوروزی به شیراز، برنامه ریزی‌های بهنگام و منسجمی برای ارتقاء و تداوم ارائه خدمات توسط این شرکت، آماده و اجرائی شده است.

سلاحی بهبود شاخص‌های فنی و کیفی از قبیل افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مناطق مذهبی و گردشگری، روشنایی معابر و مبادی و شریان‌های اصلی کلانشهر شیراز را از اقداماتی دانست که با همراهی و همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات به ویژه شهرداری شیراز عملیاتی شده است.

وی با اشاره به بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق با رویکرد ارتقا خدمات در گذشته به ویژه روشنایی معابر محدوده‌های گردشگری و محله تاریخی سید ذوالفقار، مناطق حساس پیرامون و صحن حرم مطهر شاهچراغ(ع)، حافظیه، سعدیه، باغ ارم، مجموعه زندیه، بلوارها و خیابان‌های مهم مانند بلوار ارم، خیابان آزادی، دروازه قرآن و ... گفت: در اجرای این طرح‌ها توجه ویژه‌ای به تناسب طرح‌ها با بافت فرهنگی و تاریخی و مبلمان شهری شده است.

سلاحی با اشاره به اینکه شیراز یکی از مقاصد مهم سفرهای نوروزی است، گفت: سعی خواهیم کرد که وضعیت روشنایی معابر در ورودی‌های شیراز بررسی و عیوب احتمالی آن را مرتفع کنیم و در این ایام حضور گروه‌های تعمیرات روشنایی شرکت در سطح شهر برای مردم و مسافران ملموس‌تر خواهد بود.

او از بررسی و رفع مشکلات روشنایی در نقاط گردشگری و همکاری با شهرداری‌های شهرهای محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز برای رفع مشکلات احتمالی شبکه در مبادی ورودی، پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری شیراز، همه پارک‌ها و بوستان‌های انتخاب شده برای اسکان مسافر، نسبت به شناسایی و رفع مشکلات برقرسانی و روشنایی آنها اقدامات لازم انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین گفت: تیم‌های عملیاتی مرکز فوریت‌های برق(121) نیز در ایام پایانی سال و نوروز پیش‌رو، به شکل شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

سلاحی با اعلام آماده باش کامل نیروها و گروه‌های عملیاتی برای چهارشنبه پایان سال و همچنین ایام نوروز، گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم از اقدامات خطرآفرین به‌ویژه افروختن آتش و استفاده از موادآتش‌زا در مجاورت تاسیسات برق، به ویژه در شب چهارشنبه آخرسال، جدا اجتناب کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: امسال علاوه بر سامانه ۱۲۱، اپلیکیشن "برق من" برای دریافت گزارش و ارائه خدمات در دسترس شهروندان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha