• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401122215826
  • خبرنگار : 30188

آموزش خرید از چین در 5 دقیقه با وانیکس

آموزش خرید از چین در 5 دقیقه با وانیکس

حتماً تاکنون در بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف با عنوان‌هایی مثل آموزش واردات از چین و صادرات اجناس به اروپا و ... برخورد داشته‌اید اما شاید برای اولین بار است که با عنوانی مثل آموزش خرید از چین در 5 دقیقه روبه‌رو می‌شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از وانیکس، حتماً با خود می‌گویید که مگر ممکن است در 5 دقیقه چیزی مثل خرید از چین که عملیات ساده‌ای نیست آموزش داده شود؟ بله ممکن است. در این نوشته قصد داریم همین کار را کنیم. پس از جایتان تکان نخورید و تا 5 دقیقه آینده یک چیز جدید و به درد بخور بیاموزید.

برای شرکت در آموزش خرید از چین با وانیکس، کلیک کنید.

راه‌های خرید از چین 

خرید از کشور چین به منظور واردات دارای مراحل مختلفی است که اگر از قبل راجع به آن آموزش ندیده باشید یا تجربه‌ای مشابه آن نداشته باشید، عملیاتی دشوار محسوب می‌شود. عموماً اکثر بازرگانان و تجار ایرانی برای خرید از چین به دو راه کلی متوسل می‌شوند.

اولین راه این است که مستقیماً با خود شرکتی که می‌خواهند از آن خرید کنند ارتباط برقرار کرده و درخواست سفارش می‌دهند که البته خود این راه یا توسط شخص واردکننده عملی می‌شود یا به یک شرکت واسطه وارداتی سپرده می‌شود. 

راه دوم هم وارد شدن به سایت شرکت خارجی و خرید اینترنتی است که برای انجام این راه هم نیاز است از تجربیات و توانایی یک شرکت واسطه وارداتی استفاده شود. در این میان راه میان‌بری برای خرید اینترنتی وجود دارد که همان استفاده از سایت علی بابا است. در ادامه آموزش خرید از چین را در هر سه روش بررسی می‌کنیم.

خرید مستقیم از چین

گفتیم که اولین راه برای خرید از چین، این است که واردکننده به صورت مستقیم وارد ارتباط با شرکت فروشنده چینی شده و سفارش‌های خود را ثبت کند. برای ثبت سفارش نیز یا خود خریدار مذاکرات و ارسال نامه‌های رسمی را انجام می‌دهد یا آن را به یک واسطه می‌سپرد. 

برای ثبت سفارش در این روش لازم است که یک پیش‌فاکتور که پرفورما هم نامیده می‌شود و شامل اطلاعات اجناس، قیمت آنها و البته تعدادشان است به شرکت فروشنده ارسال شود. شرکت چینی نیز بعد از بررسی پرفورما و البته شرایط فروش کالاها، آنها را تهیه و بسته‌بندی کرده و در اختیار شما می‌گذارد البته بعد از تأیید پروفرما لازم است که اجناس به بازرسی کیفی رفته و در نهایت اجازه صادرات آنها توسط گمرک چین صادر گردد.

خرید اینترنتی از چین

اکنون نوبت به آموزش خرید کالای چینی به روش اینترنتی است. همه ما از سایت‌های ایرانی خرید کرده‌ایم. عموماً سایت‌های فروشگاهی به این صورت طراحی شده‌اند که در صفحه اول بخش فروشگاه وجود داشته و تعداد زیادی آیکون برای محصولاتی که در آن سایت به فروش می‌رسد نمایش داده شده است.

شما با کلیک روی هر آیکون وارد صفحه محصول می‌شوید. در این صفحات توضیحاتی راجع به محصول، قیمت آن و البته لینک اتصال به درگاه اینترنتی برای ثبت خرید قرارداده شده است. سایت‌های چینی فروشنده اجناس نیز دقیقاً مشابه همین سایت‌های فروشگاهی ایرانی هستند. با این تفاوت که این سایت‌ها با زبان انگلیسی و چینی نوشته شده‌اند و شما برای خرید از آنها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. 

در این سایت‌ها نیز قیمت توضیح محصولات و ثبت سفارش قرار داده شده است اما تفاوت خرید از یک سایت چینی با سایت ایرانی در این است که شما برای درخواست خرید و ارسال اجناس به ایران باید حتماً یک ایمیل تجاری برای ثبت سفارش خود به شرکت‌های فروشنده ارسال کنید.

این ایمیل باید با توجه به قوانین اداری و گمرکی کشور چین تنظیم شده باشد و تنظیم آن نیازمند دانش و تجربه زیادی است. به همین دلیل این کار باید به یک شرکت وارداتی سپرده شود. چه در روش قبل چه در این روش شرکت واسطه وارداتی وانیکس بهترین گزینه برای انجام کارهای خرید و واردات کالا از چین است.

آموزش خرید از علی بابا

نام علی بابا را شنیده‌اید؟ اگر شنیده‌اید احتمالاً در داستان‌های مشهور علی بابا بوده است. علی بابا یک تاجر مهربان و باهوش بود که به کشورهای دنیا سفر می‌کرد. هیمن شخصیت داستانی الهام‌بخش راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خریدوفروش دنیا شده است. علی بابا نام سایتی است که شما در آن می‌توانید به تمام خرده فروش‌ها و شرکت‌های خریدوفروش بزرگ دنیا دسترسی داشته باشید.

برای دیدن آموزش خرید از علی بابا با وانیکس، کلیک کنید.

راه سوم آموزش خرید از چین که خرید از سایت علی بابا است باید این نکته را مد نظر داشته باشید که می‌توانید در این سایت از هر شرکت چینی معتبر به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کرده و به ایران وارد کنید.

سایت علی بابا جزو 5 شرکت برتر دنیا از نظر به‌کارگیری هوش مصنوعی در یافتن فروشگاه‌های معتبر چینی مرتبط با کالایی است که نیاز دارید آن را خریداری کنید. برای استفاده بهتر از خدمات این سایت و خرید از آن با شرکت وانیکس مشورت کنید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha