• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401122316405
  • خبرنگار : 30188

آموزش خرید از علی بابا چین با وانیکس

آموزش خرید از علی بابا چین با وانیکس

شاید از خیلی وقت پیش نام سایت علی بابا را شنیده باشید اما دقیقاً ندانید که این سایت کارش چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. به همین خاطر در اینجا می‌خواهیم آموزش خرید از علی بابا را برای شما در حدود 3 دقیقه توضیح دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از وانیکس، در انتهای مطلب یکی از مهم‌ترین کاربردهای این آموزش را در واردات از چین توضیح می‌دهیم که برای بسیاری از تجار و بازرگانان مفید است. 

برای شرکت در آموزش خرید از علی بابا وانیکس، کلیک کنید.

علی بابا چیست؟

شاید اگر قبل از سال 1999، سال تأسیس شرکت علی بابا، این سؤال را می‌پرسیدیم، به ما می‌گفتند که سؤال اشتباه است، چون علی بابا یک شخص بود که به کار تجارت مشغول بود و در داستان‌های هزار و یک شب می‌توانید قصه‌های او را بخوانید اما بعد از اینکه جک ما یک سایت خرید و فروش آنلاین به نام Alibaba.com راه‌اندازی کرد، دیگر نام علی بابا مترادف شد با یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش در سطح جهان.

پس اگر کسی بپرسد علی بابا چیست، در پاسخ می‌گوییم: یکی از بزرگ‌ترین شرکت خرده فروش جهان است که در آن می‌توانید از هرجای دنیا خرید کنید. شرکت و مجموعه‌ای که با آمازون بزرگ در حال رقابت است. اما چگونه؟ در ادامه ابتدا آموزش خرید از علی بابا را توضیح می‌دهیم و در نهایت کاربرد آن را برای خرید اجناس چینی و واردات از چین بررسی می‌کنیم.

خرید از علی بابا

اگر تجربه خرید اینترنتی از سایت‌های ایرانی را داشته باشید، با ساختار فروشگاه‌های اینترنتی آشنا هستید. صفحه اول سایت‌های فروشگاهی شامل تعداد زیادی آپشن از اجناسی که در آن به‌ فروش می‌رسد، قرار داده شده است؛ برای مثال قصد دارید در یکی از این سایت‌ها گوشی هوشمند خریداری کنید. برای خرید کالای مورد نظر وارد یکی از آپشن‌ها شده و توضیحات و قیمت گوشی موردنظرتان را بررسی می‌کنید.

اگر موردپسند بود روی لینک خرید زده و وارد درگاه اینترنتی می‌شوید. در این درگاه با وارد کردن شماره کارت و دیگر اطلاعات حساب بانکی خود، اقدام به پرداخت هزینه گوشی کرده و فروشگاه موردنظر با گرفتن آدرس و شماره تلفن، جنس خریداری شده را در اسرع وقت به درب منزل شما ارسال می‌کند. 

خرید از علی بابا نیز دقیقاً به همین صورت است؛ یعنی وارد سایت می‌شوید و یک خرده فروش در زمینه خرید گوشی به شما معرفی می‌شود، سپس شما با خواندن توضیحات و قیمت خرید روی لینک خرید زده و با اتصال به درگاه پرداخت بین‌المللی علی بابا به نام Alipay اقدام به پرداخت هزینه گوشی کرده و بعد از دریافت آدرس و شماره تماس، جنس خریداری شده را برای شما ارسال می‌کند. 

اما در این میان یک تفاوت اساسی وجود دارد. ما تحریم هستیم! به همین دلیل نمی‌توان به همان سادگی که از سایت‌های ایرانی خرید می‌کنیم از علی بابا خرید کنیم. پس چاره چیست؟

خرید از علی بابا با وانیکس

برای خرید از علی بابا باید یک شرکت واسطه وجود داشته باشد که بتواند با داشتن رابط در کشورهای دیگر کار خرید و دریافت کالا را انجام داده و آن را به دست شما برساند. شرکتی که تجربه بالایی در زمینه خرید از علی بابا داشته باشد. پیشنهاد ما بدون شک شرکت وانیکس است.

این شرکت برای تعداد زیادی از مشتریان ایرانی از سراسر جهان خریدهای اینترنتی از علی بابا انجام داده و می‌تواند کار خرید اجناس شما را هم به‌ خوبی انجام دهد. در واقع این شرکت مرحله خرید اینترنتی و دریافت اجناس را در کشوری دیگر برعهده می‌گیرد و بعد به طور واسطه اجناس را به دست شما می‌رساند. آموزش خرید از علی بابا شامل همین مراحلی بود که به شما توضیح دادیم. 

آموزش واردات از چین

اگر کمترین آشنایی با واردات از چین داشته باشید می‌دانید که در انجام این کار یک مرحله اولیه خرید محصولات از شرکت‌های چینی وجود دارد که یا می‌توان آن را به صورت اینترنتی انجام داد و یا به صورت حضوری. با وجود علی بابا، خرید اینترنتی محصولات از خرده‌فروش‌های چینی بسیار ساده شده است.

برای شرکت در آموزش واردات از چین وانیکس کلیک کنید.

کافی است که در این سایت محصول مورد نظر خود را بر اساس خرده‌فروش‌های کشور چین جستجو کنید. سایت علی بابا با استفاده از هوش مصنوعی‌هایی که به‌کار گرفته می‌تواند در کمترین زمان ممکن بهترین خرده‌فروش‎‌های چینی را برای شما لیست کرده و تنها کافی است شما یکی را انتخاب کنید.

آموزش خرید از علی بابا چین با وانیکس

همان‌طور که گفتیم شرکت وانیکس در امر خرید از علی بابا به شما کمک می‌کند اما این تنها یک طرف قضیه است. این شرکت وارداتی علاوه بر خرید اجناس چینی مورد نظرتان از سایت علی بابا می‌تواند آنها را به کشور وارد کند. پس با خرید از علی بابا به واسطه وانیکس، با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ چرا که هم اجناس خود را به سادگی خریداری کرده و هم اینکه آنها را بدون دردسر وارد می‌کنید. تنها کافی است کارهای خرید و واردات به وانیکس سپرده شود. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha