• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401122316724
  • خبرنگار : 30188

قیمت قایق بادی

قیمت قایق بادی
قیمت قایق بادی

قایق بادی دارای انواع مختلفی می‌باشد. این قایق از وزن کمی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. قایق بادی از جنس پلاستیک می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از سعید اینتکس، قایق بادی یکی دیگر از انواع قایق می‌باشد. جنس این قایق از پلاستیک پی وی سی است و همین موضوع باعث شده تا وزن کمی داشته و به راحتی قابل جابه‌جایی باشد. این قایق‌ها سایز کوچکی دارند و مناسب 3 الی 5 نفر هستند. این قایق دارای مزایا و معایبی می‌باشد که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود.

این قایق برای همه جا مناسب نیست، زیرا وزن کمی دارد و به راحتی واژگون می‌شود. توصیه می‌شود در رودهای آرام از این قایق استفاده کنید.

قیمت

قیمت قایق بادی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به طور مثال سایز، جنس، برند و غیره در تغییر قیمت این قایق مؤثر است؛ همچنین باید به این نکته توجه کنید که در بسیاری از مواقع قایق یک نوع است ولی فروشنده‌ها قیمت متفاوت می‌گویند؛ برای جلوگیری از این کار توصیه می‌شود، از مکان‌های معتبر خرید کنید.

افراد می‌توانند متناسب با میزان پول خود قایق مدنظرشان را خریداری کنند. برای اطلاع یافتن از قیمت این قایق می‌توانید به صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید.

حال ممکن است برای عده‌ای سؤال باشد که آیا می‌شود قایق بادی ارزان در بازار پیدا کرد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله در بازار قایق ارزان وجود دارد، اما باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. جنس
  2. کیفیت ساخت
  3. کشور سازنده
  4. برند
  5. و غیره

با توجه به این موارد باید خرید انجام دهید. در بازار قایق ارزان وجود دارد اما نسبت به سایر قایق‌های دیگر از کیفیت کمتری برخوردارند و در زمان کوتاهی خراب می‌شود. از آن‌جایی که قیمت پایینی دارند، برای ساخت آنها از مواد درجه یک استفاده نشده است. همین موضوع باعث خرابی زود هنگام می‌شود.

خرید قایق بادی

خرید قایق بادی کار دشواری نیست، شما در زمان کوتاهی می‌توانید قایق مدنظر را خریداری کنید. یکی از رایج‌ترین راه‌های خرید، خرید حضوری می‌باشد. در این راه باید به بازار و مراکز فروش این محصول مراجعه کنید. سپس قیمت‌ها و کیفیت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین را انتخاب نمایید.

قیمت قایق بادی
خرید قایق بادی

یکی دیگر از راه‌های خرید، خرید اینترنتی می‌باشد. برای این روش باید به سایت‌های خاصی مراجعه کنید. قایق مدنظر را پیدا کنید و سفارش دهید. توجه کنید که قبل از سفارش و خرید از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید.

انواع قایق

1-قایق بادی موتوری

قایق بادی دارای انواع مختلفی است که یکی از آنها قایق موتوری می‌باشد. این قایق نسبت به سایر قایق‌ها پر قدرت‌تر است؛ همچنین باید گفت که این نوع قایق‌ها از سرعت بالایی برخوردارند، زیرا با موتور حرکت می‌کنند.

سرعت بالای این قایق باعث شده تا افرادی زیادی اقدام به خرید این قایق کنند. قایق موتوری نسبت به سایر قایق‌ها وزن بیشتری دارد و جابه‌جایی آن تا حدی دشوار می‌باشد اما دارای مزایای بیشتری است.

2-قایق بادی ماهیگیری

از دیگر انواع قایق می‌توان به قایق بادی ماهیگیری اشاره کرد. این قایق برای ماهیگیری طراحی و تولید شده است. معمولاً این قایق برای تفریح مناسب نیست. این قایق در بازار موجود می‌باشد و کمیاب نیست. همین موضوع باعث شده تا قیمت بالایی نداشته باشد. افرادی که علاقه‌مند به ماهیگیری هستند می‌توانند این قایق را تهیه کنند و از ماهیگیری خود لذت ببرند.

قیمت قایق بادی
قایق بادی

3-قایق بادی 5 نفره

همان‌طور که در متن بالا گفته شد، قایق دارای انواع مختلفی می‌باشد؛ همچنین قایق در سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. یکی از سایزهای قایق بادی، 5 نفره است. این نوع قایق ظرفیت 5 نفر را دارد و بیشتر نمی‌تواند تحمل کند.

از آن‌جایی که جنس این قایق‌ها از پلاستیک است توصیه می‌شود، بیش از حد مجاز وسیله و نفر سوار قایق نشوند زیرا ممکن است واژگون شود. واژگون شدن قایق خطرناک است و خطرات جانی و مالی در پی دارد. توصیه می‌شود کمتر از وزن مجاز سوار قایق شود.

4-قایق بادی 4 نفره

نوع دیگر قایق بادی، قایق 4 نفره است. این قایق تحمل وزن 4 نفر را دارد. معمولاً در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود و انتخاب را برای افراد آسان می‌کند. شما می‌توانید قایق 4 نفره خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

از آن‌جایی که این قایق سبک است، بهتر است در رودهای آرام و بدون موج استفاده شود؛ زیرا با کوچکترین موج امکان واژگونی قایق وجود دارد.

5-قایق بادی خانوادگی

قایق بادی خانوادگی نوع دیگر از قایق می‌باشد که برای خانواده طراحی شده است. این قایق وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل است. یکی از تفریحات سالم، قایق سواری است. این کار باعث هماهنگی خانواده می‌شود و هیجان زیادی دارد.

پیشنهاد می‌شود که اگر به هیجان و رودها علاقه دارید، این قایق را خریداری کنید و به دامان طبیعت بروید و از طبیعت لذت ببرید. قایق سواری یک تفریح سالم و بسیار مفرح می‌باشد، که طرفداران زیادی دارد.

6-قایق بادی بزرگ

در متن بالا گفته شد که قایق در سایزهای مختلف تولید می‌شود. قایق بادی بزرگ برای تعداد نفرهای بیشتر طراحی شده است. جنس این قایق هم مانند سایر قایق‌ها، پلاستیک پی وی سی است و جابه‌جایی آن بسیار آسان می‌باشد.

قایق سایز بزرگ برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی بسیار عالی می‌باشد؛ زیرا جای افراد کم نیست و به راحتی می‌توانند تفریح کنند و از طبیعت لذت ببرند و خاطره‌ی خوبی برای خودشان رقم بزنند.

قیمت قایق بادی
قایق بادی موتوری

7-قایق بادی استخری

قایق استخری نوع دیگر این قایق‌ها می‌باشد که مناسب استخر است. از این قایق در استخر استفاده می‌کنند و بیشتر برای کسانی استفاده می‌شود که شنا بلد نیستند.

نمایندگی قایق بادی

نمایندگی‌های زیادی اقدام به فروش این قایق می‌کنند اما ما به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید قایق بادی به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنید. در این نمایندگی به راحتی می‌توانید قایق مدنظر خود را با کمترین قیمت پیدا کنید. در این نمایندگی تنوع طرح، رنگ، جنس، مدل و غیره بالا است و انتخاب را آسان می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha