• پنجشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401122518386
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

راه آهن رشت - کاسپین خردادماه به بهره برداری می رسد

راه آهن رشت - کاسپین خردادماه به بهره برداری می رسد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: این پروژه راهبردی از مسیر ریلی رشت - آستارا با پیشرفت کنونی تا پایان خرداد ماه آتی طبق وعده داده شده تحویل و بهره برداری می شود.

اسدالله عباسی عصر امروز در جریان بازدید میدانی و سرزده از آخرین وضعیت و روند پیشرفت فیزیکی قطعه های شش و هفت راه آهن رشت - کاسپین در منطقه پیربازار تصریح کرد: از ۳۶ کیلومتر راه آهن رشت - کاسپین تاکنون ۲۳ کیلومتر آماده شده و پیشرفت فیزیکی آن به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: برای ۱۳ کیلومتر باقیمانده که در دو بخش شامل ابنیه مسیر و پل ها تعریف و طراحی شده است هم مقرر گردید که سریع تر کار آن انجام شود و پروژه سرعت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: با روند کنونی که مسیر ریلی رشت - کاسپین در دست انجام است عملا پروژه خرداد ماه سال آتی تکمیل و تحویل استان می شود و طبق وعده و قولی که به مردم داده ایم در پایان خرداد ماه بهره برداری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه طی ماه های اخیر در برخی روزها بارندگی بوده که اندکی سرعت کار در پروژه را کند کرده بود، گفت: از این پس با شروع فصل کار و عمران عملا بهانه ای نیست و مشکل مصالح پروژه حل شده است.

وی ادامه داد: مسئله تخصیص اعتبارات نیز با تامین و تخصیص اعتبارات سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری مرتفع شد و امید است اواخر بهار امسال شاهد بهره برداری این پروژه مهم کریدور شمال به جنوب باشیم.

استاندار گیلان همچنین در جریان این بازدید طی تماس با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار نظارت مستمر و تسریع در روند اجرای این پروژه بر اساس تکالیف مشخص شده در قرارداد با پیمانکاران شد و تصریح کرد: این پروژه با توجه به مزیت ویژه آن در توسعه تجارت و اقتصاد نیاز است سریع تر به انجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha